Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er IQ Medier konkurs?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt nok indebrændt på dem. Direktøren understregede for mig for ca 2-3 uger siden, at alt var i skønneste orden og jeg bare kunne ligge trafik ved dem igen, eftersom han havde overtaget roret og der nu skulle styr på tingene.

Nu mister jeg så et stort 5 cifret beløb, pga. hans "løgn" historier.

Fra Nuussuaq
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 8
Fra  Nipinitta Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 12 person

Så er det godt jeg ikke har brugt eller promoveret for IQM.

Jeg bruger mest PARTNER-ADS [Affiliatelink fjernet af moderator], de betaler altid til tiden ;)

Venligst,

Daniel

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er sandt, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Jeg er sur og indebrændt på dem!

Jeg snakkede med deres nye direktør tilbage i maj tror jeg, han sagde at jeg bare skulle fortsætte med at køre kampagner hos dem, da grunden til at jeg ikke havde fået udbetaling var at de skulle have styr på en masse papirer pga. direktørskiftet. Nu er der gået endnu flere måneder, og IQmedier skylder mig omkring 8-9000 kr.

Hvorfor fortæller man ikke bare sandheden istedet for at gemme sig bag en masse løgne. Jeg kunne have skiftet affiliate og have modtaget betalinger fra dem.

Iøvrigt har IQmedier hverken svaret på mail eller telefon de sidste 40 dage.... 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er konklusionen at de ER konkurs og man ikke bør benytte dem mere eller ?

De må da sende en meddelse ud.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sker vel først når sø & handelsretten har behandlet deres anmodning?

Ærligt tror jeg desværre den nye direktør er pisse ligeglad. Eller så havde de sendt en meddelelse ud om ophør af virksomheden og stop med kampagner!

Ærgeligt, da IQ Medier var virkelig godt, da Casper kørte det. Præcis udbetaling, gode løsninger ved nedbrud/bøvl.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

På baggrund af blandt andet denne tråd, har jeg skrevet et indlæg. Summeret op: Når økonomien skrænter, så har netværket alt at vinde ved at komme med undskyldninger i en lind strøm.

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har de med garanti, men kan ikke se hvordan man skal presse pengene ud af dem? Det er lidt svært at komme med beviser om det modsatte (at de har penge).

Hvis du har nogle fif, der direkte kan afhjælpe at vi der mangler får vores penge - tager jeg dem gerne (synes ikke rigtig der er så meget af det i indlægget)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mailmanden:
Hvis du har nogle fif, der direkte kan afhjælpe at vi der mangler får vores penge - tager jeg dem gerne (synes ikke rigtig der er så meget af det i indlægget)

Hvis i virkelig har rykket hårdt for pengene, uden resultat, så er der ikke så meget andet at gøre, end at gå rettens vej. Man kan ikke klippe håret af en skaldet.

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe det er præcis det jeg sad og tænkte. men jeg sidder og holder øje, og så må vi jo se om virksomheden kommer til at stå som "under konkurs" indenfor nærmeste fremtid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)