Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af design på webshop Tekanden.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Så må det være min tur igen :)

Efter vurderinger af det første design her på amino og af andet design på et andet forum. Er jeg kommet frem til det vi har nu.

Har lavet nogle A/B split tests de sidste ca 2 måneder og det har været med til at få lavet nogle ændringer.

Link: Http://tekanden.dk/

Ønsker vurdering på: Design, eventuelt på formulering af tekster samt SEO (ved den der _ er et problem, men kan ikke rette den nu).

* Hvis siden ser underlig ud i jeres browser, må i meget gerne tage et billede og sende det så jeg kan se og få rettet det hele.

Må samtidig bede om at folk ikke laver 100 test bestillinger, hvis i vælger at teste systemet. Test kun indtil checkout siden (det hvor man indtaster navn osv). Systemet fratrækker selv på lageret som jeg så skal ind og sætte tilbage ved hver test (er i gang med at få lavet det om :) ).

Hvad synes i, hvad kan gøres bedre, hvad kan gøre det mere brugervenligt.

Takker på forhånd :)

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:50

Nu ikke så meget om siden - men skynd dig at få købt thekanden.dk også :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

med 0 månedlige søgninger på thekanden, er det vel ret spild. Og hvis folk søger efter Thekanden kommer min side alligevel frem da google godt forstår at te og the er det samme. På trods af ordet the ikke har eksisteret siden i 1872.

Tilmeldt 9. Feb 11
Skrevet kl. 21:05

Jojo - men jeg går ud fra du vil søgeoptimere ud fra andet end "tekanden"?

En lille "konkurrence" mellem lidt søgeordsfraser (antal lokale søgninger)

Earl grey the vs Earl grey te - 590/58

Grøn the vs grøn te - 246.000/4.440

Og du kan prøve mange mange flere eksempler

Det kan godt være den korrekte stavemåde er "te" - men det er ikke det der bliver søgt på. Så hvis folk vil finde din side, vil sandsynligheden for de søger på "thekanden" være markant større end hvis de søger på "tekanden". Dvs. der vil også være større sandsynlighed for at folk taster thekanden direkte ind som URL - og så er det bare ikke fedt for kunden at bliver mødt af "siden eksisterer" ikke. Så skal de søge på Google, og så risikerer du at de vælger en konkurrents side.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:26

Synd at link exchange ikke giver noget nu om stunder - vi kunne ellers supplere hinanden godt - I sælger te, vi sælger tekander (også fra England)

Big Smile

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:34

Anders Skovsende:
Det kan godt være den korrekte stavemåde er "te" - men det er ikke det der bliver søgt på. Så hvis folk vil finde din side, vil sandsynligheden for de søger på "thekanden" være markant større end hvis de søger på "tekanden"

Det passer så ikke - folk søger primært på tekanden og ikke thekanden (der er ingen lokale søgninger på thekanden). Hvis du derimod mener tekande vs. thekande ser det lidt anderledes ud - men hovedvægten er stadig uden "h".

Men for de 45 kr. ekstra om året ville jeg også registrere det andet domæne:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 9. Feb 11
Skrevet kl. 22:09

Dumt formuleret af mig - men det ændre ikke ved søgningmønsteret på alle mulige andre fraser indholdene the/te :)

Og thekande vs tekande hedder 3600/8100 - så ca 44% søger på thekande. (personligt søger jeg aldrig på bestemt entals udgaven af et ord)

Nok om det - ville bare gøre opmærksom på at thekanden.dk er ledig, og for 45 kr om året ville jeg købe det :)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:10

Rigtig fin webshop - Faktisk ikke meget at sige, det hele tyder til at være godt! :)

- Dog lille lille ting: Nogle steder forekommer der en orange knap, hvorfor det, når dit tema er sort/grå og grønt? :)

- Google+ og twitter kunne også godt komme på siden :)

Mvh Simon Andersen

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:14

Simon Andersen:

Rigtig fin webshop - Faktisk ikke meget at sige, det hele tyder til at være godt! :)

- Dog lille lille ting: Nogle steder forekommer der en orange knap, hvorfor det, når dit tema er sort/grå og grønt? :)

- Google+ og twitter kunne også godt komme på siden :)

Mvh Simon Andersen

Det er for at få knappen til at skille sig mere ud. Mine splittest har vist at de grå og grønne klarer sig en smule dårligere end den orange gør. 

De orange i søgnigen er en fejl, de skal faktisk være grønne.

Google+ og twitter vil blive lagt ind også - tak for dette forslag :)

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:23

Kim Vinberg:
Det er for at få knappen til at skille sig mere ud. Mine splittest har vist at de grå og grønne klarer sig en smule dårligere end den orange gør.

Ja hvis det klarer sig bedre med orange, skal de selvfølgelig ikke laves om :) 

Kim Vinberg:
tak for dette forslag :)

Det var så lidt :)

Mvh Simon Andersen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)