Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay mangler som mulighed i woocommerce

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lidt grøn i opsætning af betalingsløsninger, men har kastet mig ud i det.

Når jeg læser om integrationen imellem woocommerce og epay lyder det somom det skulle være enkelt, men epay optræder slet ikke i min - nye og opdaterede - woocommerce-opsætning, -hvor det ellers skulle være muligt at vælge epay under "Settings".

Hvordan kommer jeg videre?

Hilsen Trine

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg faktisk ikke, hehe. Jeg troede, de lå i woocommerce automatisk. Kan det passe at man skal købe dem for 50 dollars?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine Uldall - Media-now:
Det har jeg faktisk ikke, hehe. Jeg troede, de lå i woocommerce automatisk. Kan det passe at man skal købe dem for 50 dollars?

For at få den bedste løsning (og support) tror jeg du er nødt til det. WooThemes - WooCommerce har utallige af betalings-addons som du kan købe fra 20 - 50 dollars. - Og det fungerer udemærket!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det så sige, at jeg betaler 250kr for hver gang, jeg sætter en løsning op for en kunde? Eller kan man genbruge det, man har købt? Selvfølgelig lægger man det bare oveni sit honorar, jeg skal bare vide det til næste gang.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre, der har erfaring med om dette er det normale?

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for dit svar.

Måske udtrykker jeg mig ikke helt klart.

Woocommerce har jeg allerede installeret. Der skal betales via epay på sitet. Når jeg følger vejledningen til færdiggørelse, får jeg at vide at jeg skal gå ind i Settings i Woocommerce og vælge ePay som gateway. Under Settings er der bare kun disse muligheder:

Direct Bank Transfer
Gateway ID: bacs

yes

Cheque Payment
Gateway ID: cheque

yes

PayPal
Gateway ID: paypal

yes

Cash on Delivery
Gateway ID: cod

no

Credit Card
Gateway ID: mijireh_checkout

no

og således skal man åbenbart betale for at anvende ePay... Er det også din erfaring?

Venlig hilsen Trine

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal downloade Epay modulet via det link jeg postede, og så derefter importere dette ind i wordpress som du gjorde at du skulle installere woocommerce.

Herefter finder du "Epay" som en fane under betaling i woocommerce :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Og når jeg gør det, får jeg følgende besked:

The package could not be installed. No valid plugins were found.

Plugin install failed.

Jeg har prøvet flere gange. Jeg antager, det skal installeres som ethvert andet plugin? (det var ikke mig selv, der importerede woocommerce, men jeg har installeret plugins mange gange og det går som regel fint).

Tak for din tålmodighed og hjælp! :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)