Hey alle sammen. Jeg har planer om, at starte en webshop, hvor jeg har fået et udkast til hjemmesiden klar. Kom gerne med inputs til siden, men min plan er at sælge tøj, hvor der er en blanding af "no-name" tøj - såsom sokker, t-shirts, sweats - i ens farver. Derudover er min plan at kontakte nogle forhandlere, der kan give mig adgang til at sælge "mærker". Tror i, at det er et holdbart koncept og hvad skal gøres bedre? Midlertidigt navn på siden: http://eatthebeaver.wix.com/oldskool3 Mvh Niels
Jeg synes den er svær at svare på allerede - Det bliver nok nemmere når der kommer flere "rigtige" produkter på siden. Umiddelbart er det et glimrende udgansgpunkt for at blive til en OK hjemmeside når der lige bliver filet nogle ting af.
Det er et svært marked, da der jo er mange andre end dig. Men hvis dit koncept er anderledes, eller du har en fiks ide som andre ikke er kommet på, så er der sikkert plads til én til.
Men går du efter nicheprodukter / produkter som andre ikke har så kan det sagtens blive en succes. Hvis du blot vælger de nemme produkter, så tror jeg det bliver svært. Eks. har vi i vores shop der sælger tørklæder valgt at få en blandet "landhandel" dvs. blande mærker med vores egen import. Det giver altså et udvalg som du ikke får på mange andre shops.
Skal du kun henvende til til Danmark? Jeg undrede mig meget er på dansk og meget er på engelsk.. jeg var ved at gå amok over det :-)
Jeg får en fejlside som fortæller at jeg skal opgradere Flash. Jeg prøvede at se siden fra min iPhone. Umiddelbart vil jeg mene at det er en alvorlig fejl hvis en ny webshop ikke kan ses på en mobil.
Adobe vil jo helt droppe Flash til mobiler (og dermed sikkert også tablets) så vidt jeg har læst. Så tænk lidt over det.