Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til oprettelse af offshore selskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har læst en hel del om begrebet Offshore, jeg har søgt både på Google og her på Amino.

Jeg leder nu efter, at finde et anerkendt og reelt (gerne dansk) firma som kan hjælpe mig med, at oprette et såkaldt engensk LTD, ITC (Malta) eller et lign. selskab. Jeg vil gerne have personlig rådgivning, så derfor foretrækker jeg det foregår i DK, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg ved mange har spurgt om det samme igennem tiden - med mange tråde omkring dette, både her og andre steder er meget gamle og evt. forældet.

Jeg kan godt liste 10-15 firmaer/websites (i ind/udland) jeg har fundet  - men for at undgå, at i tror, at jeg skriver dette for reklamen skyld, så undlader jeg dette - indtil i evt. selv efterspørger det.

Så mit spørgsmål er blot: Kan i anbefale, at jeg kontakter nogle specifikke personer/firmaer - som i har gode erfaringer med? Jeg er ikke interesseret i en lang debat - blot om der finder nogle anerkendte firmaer indenfor denne branche, samt evt. nogle man skal holde sig fra!

På forhånd mange tak for hjælpen.
Mvh.

Fra Verden
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du nogensinde nogen der kunne anbefales, du fik jo ingen svar i din debat, men jeg står i samme situation, så hvis du har fundet "leverandøren", så må du meget anbefale dem til mig Skype-Wink

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)