Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til Affiliate Marketing på nyt Domain.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoére

Jeg har lige erhvervet mig Domainet. www.risikofrit.dk som i første omgang, bare skal bruges til at webmail.

Har dog tænkt på at lave lidt affiliate marketing på siden. Det er så her jeg er lidt på herrens mark med hvad der kunne passe til domain navnet.

Jeg tænkte lidt på noget med nogle låne typer.

Hvis i nu skulle have en ide må i gerne smide et par linier.

mvh.

Donaggeboe  

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Donaggeboe

For at bygge videre på din egen idé, som jo passer meget godt til navnet, kunne du lave en side hvor du sammenligner de forskellige typer lån der fås på markedet, og laver beregninger på hvor man får mest for pengene, og hvad man bestemt skal holde sig fra. Så kunne du skaffe en kampagne på de bedste løsninger, og have det som det eneste affiliate på siden til at starte med. Det vigtige er selvfølgelig at personen der kommer ind på din side får en réel værdi af at besøge din side, så det ville være dumt at proppe en side der skal rådgive folk om lån med reklamer og kampagner (det er der ingen der ville stole på). Så istedet indsætte nogle gode råd og tips til hvordan man håndterer lån, og måske en guide til hvordan man kan afdrage på en god måde, du kunne lægge op til en debat om erfaringer etc.

Når du så er begyndt at få noget trafik på siden og måske nogle debat indlæg (hvis du opretter sådan en vel at mærke), kan du begynde at lægge nogle flere kampagner ind. Du skal bare være meget forsigtig med hvilke kampagner du bruger, da det er en side der absolut ikke må miste sin troværdighed.


En helt anden idé kunne være at lave en side med mange kategorier inden for temaet "ting man kan deltage i uden at bruge en øre" Nogle kategorier kunne fx. være:
- Konkurrencer
- Spil
- Events
- Rabatter
- Start bonus (en samling af gode startbonuser til forskellige sider hvor man får rabatter eller fordele ved at tilmelde sig)

Med en sådan side sætter dine besøgende ikke noget på spil, og du har meget mere frit slag i forhold til kampagne typer. Det er også en fordel at du vil have mulighed for at indsætte kampagner under dine egne kategorier.

Håber du har fået lidt inspiration

VH
Kasparkolle

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Mange tak for de fine svar.

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)