Tak for jeres Feedback - det er super! :-)
@StockholmJewelry: Mange tak for det!
@Mikael Christensen: Tak for dit feedback. Hvordan mener du at designet skal opstrames?
God idé det med karaktere. Mener du at jeg skal give en karakter, efter hvad jeg synes om det givne selskab (fx Telmore), eller er det brugeren der kan give indlægget en karakter?
Det med kravene, synes jeg også lyder som en rigitg god idé, og det vil jeg kigge på.
På forsiden er der allerede en rubrik, der hedder "om os" - men jeg vil overveje at få det som en specifik side.
@Mark Winther: Hvordan vil du dele det op? Vil du så under Mobilt Bredbånd have en der hedder 3G og 4G, også GB Data?
Ja, det må jeg nok indrømme at de er - det vil se lidt dumt ud uden nogen, og vil så skifte dem ud, når der kom nogen. Men ved heller ikke helt hvad jeg i stedet kunne have der? Har du/i nogen idéer? Tænker man kunne have det nyeste spørgsmål som en bruger har stillet, også et svar på det. Men ved ikke helt hvordan jeg skulle opsætte det, og ved heller ikke om det er en god idé. Men hvis i har nogen, er de meget velkomne :-)
@Ebbe: Tak for det! Ja, du har ret det med footeren - det vil jeg lige kigge på :-)
Andet feedback/idéer er stadig meget velkomne!