Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg har lavet en lille affiliate sag, som omhandler Billigt Internet - som vil være dejligt at få lidt feedback på.
Hvad synes i om designet, brugervenligheden mv.

Derudover overvejer at gøre det muligt at kommentere de forskellige sider med prisoversigt (se fx denne), hvor folk fx kunne stille spørgsmål til de forskellige abonnementer mv. - hvad vil i synes om det?

Glæder mig til at høre fra jer. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:01

Hej , 

Selvom det er et gratis theme du bruger, synes jeg er der ser rigtig fint ud når man første gang hopper ind på siden. Det eneste minus der skulle være omkring themet er nok at det er rigtig mørkt, men jeg synes forside billedet hjælper rigtig fint med at der kommer lidt farve på siden. 

Mht. Brugervenlinghed så synes jeg at siden virker en ''lille'' smule rodet lige når man kigger på siden første gang. Men når man lige har set siden an, er den faktisk ganske fin at finde rundt i :-)

- Held og lykke med siden!

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:16

designet det trænger til en opstramning

øverste af for siden den er  meget svær at læse da der en mørk baggrund

få gerne google plus på siden

mulighed for at give karakter på dine artikler kunne give lidt mere gang i siden.

facebook nederste på siden lav den i dens blå farve den lyser grå er svær at se på en hvid baggrund

det kunne være en ide kunne sætte nogle krav jeg ønsker dens hastighed internet , GB bruger jeg per måneden , jeg bor der er der dækning i dette område og hvem er bedste i dit lokale område

hvorfor er produkt vinder , skrive hvorfor så jeg ved om det er mine krave der bliver opfyldt bedste der

jeg savner en om jer siden , skriv lidt hvem er ejer af siden hvad driver jer er hvad er målet med siden ,hvad vil i udvikle videre med siden ? få det frem på den siden om jer side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er de kommentare under "Feedback" på forsiden, fake? Det er en helt ny side, der er 1 like på facebook, og 1 kommentar (foruden din egen) at 3 mennesker allerede skulle havde givet dig feedback på siden virker imo underligt.

Dine opdelingerne af mobiltbredbånd forstår jeg ikke, for du har blandet 3G og 4G sammen, og vælger en "best value" imellem dem, så er det jo klart at 3G vinder. 

Iøvrigt ville det være godt, hvis du skrev HVORFOR nogen får "Best value!"

Ellers et ok site

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20

Hej! :-)

Jeg synes nu siden er pæn og nem at finde rundt i. :-) Prisoversigten ser godt ud og jeg kan se du har tænkt over social deling også. Jeg synes det er et godt stykke arbejde :-)

Dog synes jeg godt du kan smække lidt guf på footeren. Den ser lidt tom ud.

Ha' en super dag!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 19:00

Tak for jeres Feedback - det er super! :-)

@StockholmJewelry: Mange tak for det! 

@Mikael Christensen: Tak for dit feedback. Hvordan mener du at designet skal opstrames?

God idé det med karaktere. Mener du at jeg skal give en karakter, efter hvad jeg synes om det givne selskab (fx Telmore), eller er det brugeren der kan give indlægget en karakter?

Det med kravene, synes jeg også lyder som en rigitg god idé, og det vil jeg kigge på. 

På forsiden er der allerede en rubrik, der hedder "om os" - men jeg vil overveje at få det som en specifik side.

@Mark Winther: Hvordan vil du dele det op? Vil du så under Mobilt Bredbånd have en der hedder 3G og 4G, også GB Data?

Ja, det må jeg nok indrømme at de er - det vil se lidt dumt ud uden nogen, og vil så skifte dem ud, når der kom nogen. Men ved heller ikke helt hvad jeg i stedet kunne have der? Har du/i nogen idéer? Tænker man kunne have det nyeste spørgsmål som en bruger har stillet, også et svar på det. Men ved ikke helt hvordan jeg skulle opsætte det, og ved heller ikke om det er en god idé. Men hvis i har nogen, er de meget velkomne :-)

@Ebbe: Tak for det! Ja, du har ret det med footeren - det vil jeg lige kigge på :-)

Andet feedback/idéer er stadig meget velkomne!

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 04:16

WPMaker.dk:

t! 

@Mikael Christensen: Tak for dit feedback. Hvordan mener du at designet skal opstrames?

God idé det med karaktere. Mener du at jeg skal give en karakter, efter hvad jeg synes om det givne selskab (fx Telmore), eller er det brugeren der kan give indlægget en karakter?

Det med kravene, synes jeg også lyder som en rigitg god idé, og det vil jeg kigge på. 

På forsiden er der allerede en rubrik, der hedder "om os" - men jeg vil overveje at få det som en specifik side.

dette her tema kunne være ide det sælger siden bedre http://www.elegantthemes.com/demo/?theme=WhosWho jeg synes dog der flere andre gode

jeg tror det er bedste det er brugerne der giver karakter men god ide du også giver den karakter du mener de forskellige fortjener

den siden om os så jeg ikke , dog øverst på forsiden den er meget mørk så ikke den meste læse venlige tekst er der på forsiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 04:41

Lad mig være helt ærlig: Hjemmesiden er helt ok rent visuelt/grafisk og layoutmæssigt.

Indholdet er derimod helt hjernedødt. Undskyld udtrykket.

At kalde sidens "anmeldelser" for anmeldelser er i bedste fald en tilsnigelse, i værste fald lodret løgn: Det er rene reklametekster med lidt påklistret kritik (eller hvad man nu skal kalde det). Det hele er fyldt med stavefejl (bortset fra de historiske passager, som jeg derfor antager er copy-pastet) og anmelderen afslører til sidst at han hverken ved noget sikkert om produktet, har prøvet det selv eller talt direkte med nogen der har...

Sorry, jeg ved at det er strengt, men det er helt elendigt. Selve ideen til hjemmesiden er frisk nok: - I get it - en affiliate deal og så kører vi!

Drop utroværdige anmeldelser, det skræmmer den kritiske kunde væk. Lad hjemmesiden være det den er: En oversigt over internetdeals og priser. Det er jo trods alt ofte alt hvad man skal bruge.

VH

Asger

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:26

@Mikael:

Okay.
Jeg har nu gjort det muligt at stemme på de forskellige udbydere på indlæggene (se fx nederst på teksten på Onfone). Det vil sådan du mener, ikk? :-)

@Asger:

Tak for din kritik. Jeg har nu gået hjemmesiden igennem og rettet de værste stavefejl - jeg vil gå den lidt grundigere igennem, og finde de sidste. Jeg forstår din kritik af indlæggenes subjektivitet - og jeg vil enten gøre dem mere objektive, eller fjerne dem.

Samtidig tænker jeg på, at gøre strukturen lidt nemmere. I stedet for at det er delt op på Mobilt Internet og ADSL Internet, så dele det op i Hastighed, Pris og GB Data, også have hhv. Mobilt - og ADSL Internet inde under disse punkter. Også vha. af dette plugin, gøre det muligt for brugeren at sortere de forskellige udbydere. Tænker den kunne være på forsiden, i stedet for punktet "Feedback".

Håber i forstår det, og hvad vil i sige til det?

Andre råd/kritik er stadig meget velkommen :-) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)