Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder I styr på projekterne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har altid gang i en del forskellige ting og har til det formål længe brugt Evernote og så krydret med lidt Opgaver i Outlook / TaskTask på telefonen.

Men det har altid irriteret mig lidt at det ikke var helt overskueligt og Evernote har jo tendens til at blive fyldt op med alle mulige idéer og flyvske tanker.

Så for nylig fandt jeg Trello og det må jeg sige har imponeret mig. Nu er jeg stadig igang med at komme ordentligt ind i mulighederne, men indtil videre synes jeg, at det tilbyder meget af det jeg har manglet for, at holde opgaverne overskuelige.  Det er især en ting som en ordentlig checkliste jeg synes der har manglet i Evernote.

Med hvad med jer andre, hvordan holder I styr på tingene? Det kunne jo være der var nogle guldkorn som Trello, man ikke kendte til.

Trello er forresten umiddelbart gratis at bruge og Evernote koster stort set intet om måneden hvis man ønsker guldversionen.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:40

Hej Tommy

Jeg har sammen med en af mine kunder opdaget Podio dette er gratis at bruge, man kan også købe sige flere fordele og skulle jeg betale for noget blev det helt sikkert Podio. Det er dejligt overskueligt, man kan et hav af ting og så virker det på telefonen også ;)

Trello vil jeg kikke nærmere på det ser faktisk lækker ud ;)

/allan

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:49

Vi bruger Redmine til WHM.

Jeg tror faktisk ikke det betyder så meget om man bruger det ene eller andet, det vigtigste er bare at man bruger noget, så man har styr på tingene.

Indtil for nylig kørte vi alt på den gamle måde, med et par notepad hver, men det har været en lettelse at skifte over til et system som både vi og vores udviklere har adgang til.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:07

DesignYOU:
Jeg har sammen med en af mine kunder opdaget Podio dette er gratis at bruge, man kan også købe sige flere fordele og skulle jeg betale for noget blev det helt sikkert Podio. Det er dejligt overskueligt, man kan et hav af ting og så virker det på telefonen også ;)

Hej Allan,

Det ser heller ikke værst ud, som sagt har jeg ikke prøvet SÅ meget af Trello endnu, men umiddelbart lader Podio måske til at være en udvidet version af Trello?

Jeg tror i hvert fald ikke umiddelbart at du kan tilpasse Trello så, meget som introvideoen indikerer at Podio kan.

Men fedt at se de alternativer der findes!

Hilsener

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 09:13

Thomas Frost:
Jeg tror faktisk ikke det betyder så meget om man bruger det ene eller andet, det vigtigste er bare at man bruger noget, så man har styr på tingene.

Hej Thomas,

Helt enig og det er ligemeget om du sidder helt alene i din virksomhed og kun har et projekt igang eller om du har 20 medarbejdere og 200 projekter igang.

Men ja, det med at have en fælles platform hvor alle kan følge slagets gang og notere og gøre ved, det er næsten uundvægerligt. 

For mit vedkommende handler det faktisk ikke kun om at have styr på det forskellige, men også om at det har en motiverende effekt at kunne følge fremskridtet i ens projekt. Hvis man bare har det hele i hovedet eller som små noter og skitser på 70 a4 ark, så får man ikke samme følelse af at man kommer nogen vegne, som hvis man kan flytte en opgave fra "igang" til "afsluttet".

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)