Hej Aminoer Jeg har netop modtaget et udkast til en lejekontrakt fra ejendomsmægleren. Men der er nogle ting i kontrakten jeg er lidt usikker på. - Vi er reelt bundet til lejemålet i 2,5 år. Det kan først opsiges efter de 2 år er gået. Og vi har et halv års opsigelse. Er det normalt? - Vi har heller ikke ret til at fremleje det i tilfælde af at vi vokser ud af lageret eller går konkurs? (18.1). Virker meget mærkeligt? Er der nogle der har erfaringer med disse kontrakter? - Jeg synes at overstående virker til at være nogle ret hårde betingelser i en krisetid og med et meget volatilt marked (internetmarkedet), hvor tingene går meget hurtigt :) Håber der er nogle der kan hjælpe med at besvare overstående spørgsmål :) Med venlig hilsen
|
Hej
Det kommer an på så meget. Pris samt hvor meget udlejer skal klargører inden din overtagelse. Jeg ville f.eks. ikke låse mine lejere med mindre der beder om en masse forbedringer som jeg skal have dækket. Men jeg tror nu ikke at det er så unormalt, dog er der en del ledige lejemål, så kan du ikke forhandle om det. Hvor mange m2 er du ved at leje ?
MvThomas