Hej Amino'er Jeg er i gang med at opbygge mit turistsite www.cozyincopenhagen.com ( til Safari, Chrome, Firefox og Opera ) - hvis man er Internet Explorer-bruger bliver man automatisk omdirigeret til www.cozyincopenhagen.dk. Projektet er pt et fritidsprojekt, og jeg håber på at få en indtægt via reklamer. Jeg har selv designet, kodet html og css, fotograferet samtlige billeder og skrevet teksten ( bortset fra disclaimeren, der er udarbejdet af en IT advokat ), og hen ad vejen har jeg tænkt at koble en mulighed for brugerne at kommentere på. Årsagen til der er to sites, er min stædighed mht designet. Jeg VILLE have noget, der ligner et magasin lay-out med totale baggrundsbilleder og transparante felter, og det fungerer bare ikke i Internet Explorer. Vinklen "cozy" er valgt bevidst - hvad jeg selv synes er hyggelige oplevelser i København, da jeg jo ikke kan konkurrere mod de store websites som aok eller visitcopenhagen, der dækker stort set alt og har langt større resourcer. Da sitet er på engelsk er antallet af potentielle brugere jo temmeligt stort. Jeg er klar over, at der skal meget benarbejde til endnu, men det ville jo være fantastisk hvis jeg en dag kunne leve af det. Det kræver, at jeg kan tiltrække og fastholde trafik på sitet, så jeg kan få reklameindtægter. Derfor vil jeg vil være glad for feedback og gode råd fra jer. Jeg er i gang med at rette enkelte links, men er jeg - i det store hele - på rette vej? www.cozyincopenhagen.com kan ses her og www.cozyincopenhagen.dk kan ses her |
jeg synes siden er super flot
jeg synes bare der mangler google plus og gerne flere andre social medier så folk mere kan plus og dele siden
kontakt siden få der en kontakt formular der så kan man kontakte jer