Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg på rette vej - feedback ønskes på mit website

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at opbygge mit turistsite www.cozyincopenhagen.com  ( til Safari, Chrome, Firefox og Opera ) - hvis man er Internet Explorer-bruger bliver man automatisk omdirigeret til www.cozyincopenhagen.dk. Projektet er pt et fritidsprojekt, og jeg håber på at få en indtægt via reklamer.

Jeg har selv designet, kodet html og css, fotograferet samtlige billeder og skrevet teksten ( bortset fra disclaimeren, der er udarbejdet af en IT advokat ), og hen ad vejen har jeg tænkt at koble en mulighed for brugerne at kommentere på. Årsagen til der er to sites, er min stædighed mht designet. Jeg VILLE have noget, der ligner et magasin lay-out med totale baggrundsbilleder og transparante felter, og det fungerer bare ikke i Internet Explorer.

Vinklen "cozy" er valgt bevidst - hvad jeg selv synes er hyggelige oplevelser i København, da jeg jo ikke kan konkurrere mod de store websites som aok eller visitcopenhagen, der dækker stort set alt og har langt større resourcer.

Da sitet er på engelsk er antallet af potentielle brugere jo temmeligt stort. Jeg er klar over, at der skal meget benarbejde til endnu, men det ville jo være fantastisk hvis jeg en dag kunne leve af det. Det kræver, at jeg kan tiltrække og fastholde trafik på sitet, så jeg kan få reklameindtægter. Derfor vil jeg vil være glad for feedback og gode råd fra jer. 

Jeg er i gang med at rette enkelte links, men er jeg - i det store hele - på rette vej?

www.cozyincopenhagen.com kan ses her og www.cozyincopenhagen.dk kan ses her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:09

jeg synes siden er super flot Big Smile

jeg synes bare der mangler google plus og gerne flere andre social medier så folk mere kan plus og dele siden

kontakt siden få der en kontakt formular der så kan man kontakte jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 20:46

Mange tak for komplimenten og for feedback Smile 

Du har helt ret mht google plus og andre sociale medier, det ryger straks på min "to-do" liste. Du har også ret mht kontaktformular - jeg har kæmpet med at få det til at fungere -  hidtil uden held. Men det kommer før eller senere, jeg vil bare helst selv finde ud af det, da jeg også ser mit site lidt som et "levende cv". Men, måske bliver jeg nødt til at få hjælp til det. 

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Fra  www.billighukommelse.dk Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Flot side :)

@Michael, hvis jeg havde en daler for hver gang jeg havde set dig skrive "sociale medier", så havde jeg mange dalerer :P

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:09

Hej.

Siden er som sådan pæn nok, men skal jeg være helt - og velment - ærlig, så synes jeg, at siden er alt for mørk i forhold til konceptet. Udlændinge læser om, at Danmark er det "lykkeligste land" i verden, og at København er specielt dejlig at besøge om sommeren.

Så hvorfor ikke skabe en side, der viser København fra sin mest attraktive side? Nej, Danmark er ikke et solrigt land særligt mange dage om året, men du skal jo sælge København :-)

Bare nogle tanker!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 21:16

Som tidligere nævnt, der mangler nogle sociale medier. - Topmenuen's kategorier er lidt skilt og sidder som om de bare er kastet på, kunne de komme til at side lidt mere med ens mellemrum osv. vil det være pænt. 

- Ellers fin side. 

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 8. May 10
Skrevet kl. 21:59

Mange tak for jeres feedback - jeg er glad for hver en kommentar, da jeg har siddet alene med det meget længe, og så kan man godt blive lidt "blind" for sit eget arbejde :)  @Thomas - yep, ærlige kommentarer er velkomne - jeg kaster jo spørgsmålet ud for at høre ærlige meninger. Jeg gætter på du har set Internet Explorer versionen, og jeg har selv haft samme tanke om, den ser måske lidt for mørk og dyster ud. Grunden til jeg valgte en mørk grå baggrund, var at det er en fed baggrund for fotos. Men Internet Explorer versionen er jo ikke på samme måde baseret på fotos, som versionen for Safari, Chrome etc. Så jeg tager helt sikkert dit synspunkt med i mine overvejelser. @Simon - du har ret mht topmenuen - det må også være Internet Explorer menuen, du taler om. ( Jeg kommer vist til at give alle mine kritikere ret ;) ) Topmenuen med spry i IE giver mig hovedpine, men jeg må se at få det løst!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)