Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikelskriver søges til blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Kunne godt bruge et par tilbud på at få skrevet nogle artikler. Jeg har følgende emner, som jeg skal have skrevet artikler til. Artiklerne skal være på mellem 400-500 ord.

• Eksamensangst
  • A-kasse
  • Fagforening
  • Jobsøgning
  • Uddannelse
  • Personlig udvikling
  • Jobsamtale
  • Karriere

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Boligraadgiver.dk Skrevet kl. 13:55

Hej!

Jeg vil gerne skrive et par artikler om 3 af de ovenstående emner;

* Eksamensangst: Jeg har tidligere lidt af eksamensangst, men har også fundet en måde at undgå den.

* Jobsøgning: Jeg har altid haft job siden jeg var 20 år, men blev fyret efter 26 arbejdsår i 2011, og har derfor været igennem "møllen". Jeg er kommet i arbejde efter 1 års ledighed. Men har også udnyttet de muligheder, som ledighed også giver.

* Uddannelse: Jeg har taget en basisuddannelse i starten af 20érne, men har i hele min karriere uddannet mig i takt med udvikling, ændrede krav og egne ønsker om at komme videre.

Jeg har selvfølgelig en mening om, hvor artiklerne skal føre hen - men ved ikke, hvad du hart tænkt i forbindelse med disse blogs?

Jeg tager 300,- kr. + moms pr. artikel.

Glæder mig til at høre fra dig!

Med venlig hilsen

Gitte Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Jeg skriver gerne, og har skrevet om alle ovenstående emner, du kan enten få et tilbud på enkelte artikler, eller vi kan lave en aftale om en samlet pakke, hvis du sender mig en mail på tfemusic.com @ gmail.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 14:08

Jeg kender A-kasse regler, muligheder for ledige, jobsøgningstricks og meget indenfor den boldgade... har selv været ledig i en periode hvor jeg benyttede mig af en masse fede muligheder og har ofte kontakt med tidligere studiekammerater der går ledige.

50 øre pr ord + moms

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:14

Hej alle sammen

Jeg har modtaget utrolig mange henvendelser på artikelskrivning, og har faktisk fået det jeg skulle bruge. Grunden til det sene svar, er at jeg har været på ferie i Belgien.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)