Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad indholder et godt community

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man skal skabe et såkaldt: "Community" altså et sted hvor folk kan profilere dem selv, debatere med andre etc etc.
Jeg har selv følgende forslag, men andre modtages med tak.

• Blog

• Forum

• Fotoalbum

• Artikler

• Anmeldelser

• Intern postsystem

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:45
Alt efter hvor stor en portion markedsføring, og hvor mange brugere du tror du kan skaffe, ville jeg gøre ligesom Amino, at starte ud med et ganske almindeligt forum, og så løbende tilføje ting som brugerne giver udtryk for er nødvendige.

Jeg synes ofte man ser folk der forsøger at starte et community op og så er der et utal af funktioner, artikler, anmeldelser, billedgalleri osv. men alt ser tomt og dødt ud, og det ligner mest af alt en side der er gået i vasken.

Så hvis det var mig, ville planen være at bygge det op i etaper, tage en del af gangen, og så ellers bare lytte til sine brugere.
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 21:54
Tak for dine råd. Det er også planen at tilføje løbende, men da hele vores koncept hænger sammen med communitiet i sidste ende, er vi åben for gode råd til features før start :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:42
Et fedt og unikt koncept, skal der til, hvis du har det så kan du godt give den hele armen, ellers gør som martin siger, selvom de rene forums sjældent også bliver gode.

Communitys er for ensformige og kedelige i dag, de trænger til at komme op på next level, specielt i danmark.

Men går ud fra du ikke er der, ellers havde du nok ikke lavet denne tråd og remset de traditonelle commuintys emner op ;-) 

Hvad er det et community om ?  jeg har et fedt koncept som har lagt i skuffen i lang tid nu, som vil revolutionere den danske community verden, så har du 500.000 kr du ikke ved hvad du skal bruge til og har tænkt på samme branche så har vi to en deal ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:48
Haha. Må sq skuffe dig. Det er ikke lige 500k der brænder i min lomme. Jeg har helt styr på hvad der kommer til at gøre vores communty unikt. Det jeg gerne ville vide var hvilke "standard" ting et community benytter. Hvis jeg skulle have overset noget. Hvis jeg ville have et standard com ville jeg bare tage et veludviklet open source cms system og peppe det lidt op :) Et community skal være formet af brugerne og brugernes behov. Der findes alt alt formange standard løsninger, men mange elementer i standard løsninger virker og ingen grund til at overse de virksomme bare fordi man kaster sig ud i noget nyt :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:01
De 500.000 kr er der selvfølgelig også lavet en plan for hvordan de skal skaffes, den er dog ikke helt skud sikker hehe ;-)

Det unikke koncept følges jo meget godt med at skabe et commuinty som har nogle funktioner som ikke er set før. Skabe noget som brugerne ikke ved de har brug for. Ligesom designeren skaber noget som forbrugerne ikke ved de har brug for, men når de ser det tænker de WOW det jo lige hvad vi har manglet hele livet ;-)

Men ja det kan nok gøres uden at skabe nye funktioner men have et fedt indhold, men begge ting ville sparke benene væk under brugerne ;-) 

Syntes bare det er skod at opfinde den dybe tellerken to gange, medmindre du har fundet en bruger gruppe som ikke er blevet berørt før ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:58
Hej Jens,

Kan i den grad anbefale dig at tjekke op på www.facebook.com - det er ubetinget det bedste community/social netværkssted jeg endnu har stødt på - utroligt velfungerende, ekstremt mange kanon redskaber - og indeholder alle de ting du har listet.

Facebook er enorm i Norge.. og vokser ganske hurtigt i Danmark også.

Lasse Burholt''s Facebook profile

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)