Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en god idé til start af regnskabsprogram, hvad gør jeg nu?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars SH:

Et regnskabsprogram lyder som en tung ting at starte på :-). Successfulde danskere har gjort dette tidligere (fx. Damgaard brødrerne) men det er altså noget som koster kassen. Så medmindre du ligger inde med DKK 10 millioner du kan investere i udvikling, så tror jeg der er langt i mål. Husk på at alle dine konkurrenter er store internationale spillere som har postet tusindevis af udviklingstimer i deres respektive programmer. Og så meget nyt er der vel ikke sket indenfor regnskabspraksis siden C5, Dynamics eller Navision så dagens lys?

Det skal ikke være software som dem, men et online regnskabsprogram som e-conomic, billys billing osv.?

Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart skal der vel den samme mængde programmering til hvis softwaren er i skyen som hvis den ligger på din egen pc som installeret software, men kender selvfølgelig ikke din ide!

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

MySpace, Windows - og en dag Google, kunne heller ikke vippes af pinden !

Alt kan væltes ! - hvis du er bedre end de andre. Google udtalte tidligere at de ikke var bange for bing (Microsoft) eller Yahoo. Deres største frygt var 2x 16 årige drenge i en kælder !

Når det er sagt kommer det ikke til at blive en succes uden et godt fundament. Find en partner som min kan lappe lidt på løsningerne rundt omkring.

Drop din ven. Find en som har været mange år i branchen. Helst en revisor som har set alle mulige løsninger :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke:

Hvis jeg udvikler det til de eksisterende programmer, vil det ikke have det samme potentiale og vil ikke kunne give det samme. Da det skal være abonnementet som skal lønne sig til et overskud på den lange bane og det jeg gerne vil, er at have en virksomhed som har en abonnement løsning og der kommer noget fast indkomst ;)

Har i andre imput? Kunne f.eks. udvikle det som moduller til de andre regnskabsprogrammer, men ville kun kunne give engangsbeløb.

Du kan da sagtens sælge abonnement på dine egne moduler, som benytter sig af de andre online-systemers API (programmeringssnitflade).

Det er eksempelvis hvad Scan Soft gør med deres economics-løsninger, som både koster et engangsbeløb og løbende abonnement.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)