Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Cp panel og wrodpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 28
Fra  Koishop.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Er der nogle herinde som har styr på cp panel og kopiere min word press side ud til flere domæner.

MVH

Karsten

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 17:46

koien:

Hej
Er der nogle herinde som har styr på cp panel og kopiere min word press side ud til flere domæner.

MVH

Karsten

Jeg er ikke helt sikker på jeg  forstår dit spørgsmål, men er det ikke nemmere og mere hensigtsmæssigt at redirecte dine andre sider til din wp side?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:02

Hej Koien

Det er helt korrekt hvad Eric skriver.

Du kan i Cpanel lave en 301 redirect direkte til dine andre domæner, det tager 1 minut at lave det :)

Best regards

Tilmeldt 31. Mar 10
Fra  Koishop.dk Skrevet kl. 19:11

Hej

Tak for svar. De andre domæner skal bruges som søgeord på google, så jeg laver en eller flere artikler på hvert domæne som så linker til min som.

Det virker ikke som redirect kender godt funktionen, men her kommer det kun på google hvis man skriver .dk efter (søge) ordet.

Jeg har fået lavet en side i WP, som passer fint, men fremfor at lave en ny side til hvert domæne, må det være nemmere at kopiere ud, og så tilpasse teksten.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 20:15

koien:

Hej

Tak for svar. De andre domæner skal bruges som søgeord på google, så jeg laver en eller flere artikler på hvert domæne som så linker til min som.

Det virker ikke som redirect kender godt funktionen, men her kommer det kun på google hvis man skriver .dk efter (søge) ordet.

Jeg har fået lavet en side i WP, som passer fint, men fremfor at lave en ny side til hvert domæne, må det være nemmere at kopiere ud, og så tilpasse teksten.

Så vil jeg anbefale at du bruger backup buddy til WP. På den måde kan du let exportere og importere dine wp sider, hvis du bare skal bruge selve siden som skabelon.

Tilmeldt 31. Mar 10
Fra  Koishop.dk Skrevet kl. 20:50

Hej eric

Det lyder som det.

Hvordan får jeg fat i det, og når backup er lavet hvordan får jeg den så ind på et nyt webhotel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Administrationspanel -> plugins -> add new -> søg efter backup buddy. Så skulle det væee lige til at installere.

Mht import på nyt domæne, så melder jeg pas. Er på mobilen og kqn ikke lige huske det på stående fod :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:15

Hej Koien

Du burde kunne lave en fuld backup fra dit Cpanel af det hele og derefter lave en restore på den nye host du vælger forudsat at du vælger en der også bruger Cpanel, de supporteres nemlig på tværs af hosting firmaer så længe det er Cpanel begge steder.

Her er lige en hurtig vejledning til fuld backup og restore via Cpanel:

http://docs.cpanel.net/twiki/bin/view/11_30/CpanelDocs/BackupWizard

Best regards

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)