Tak for svar. De andre domæner skal bruges som søgeord på google, så jeg laver en eller flere artikler på hvert domæne som så linker til min som.
Det virker ikke som redirect kender godt funktionen, men her kommer det kun på google hvis man skriver .dk efter (søge) ordet.
Jeg har fået lavet en side i WP, som passer fint, men fremfor at lave en ny side til hvert domæne, må det være nemmere at kopiere ud, og så tilpasse teksten.
Tak for svar. De andre domæner skal bruges som søgeord på google, så jeg laver en eller flere artikler på hvert domæne som så linker til min som.
Det virker ikke som redirect kender godt funktionen, men her kommer det kun på google hvis man skriver .dk efter (søge) ordet.
Jeg har fået lavet en side i WP, som passer fint, men fremfor at lave en ny side til hvert domæne, må det være nemmere at kopiere ud, og så tilpasse teksten.
Så vil jeg anbefale at du bruger backup buddy til WP. På den måde kan du let exportere og importere dine wp sider, hvis du bare skal bruge selve siden som skabelon.
Du burde kunne lave en fuld backup fra dit Cpanel af det hele og derefter lave en restore på den nye host du vælger forudsat at du vælger en der også bruger Cpanel, de supporteres nemlig på tværs af hosting firmaer så længe det er Cpanel begge steder.
Her er lige en hurtig vejledning til fuld backup og restore via Cpanel: