Jeg mangler en bil, jeg har økonomisk ikke råd til en bil eller forsikring lige nu. Jeg har startet et udlejningsfirma op her indenfor de sidste 14 dage, og det går forrygende. Det ville være genialt hvis jeg havde mulighed for en lettere transportform end bus og tog, samt cykel, da afstande også varierer. Jeg tænkte, hvis nu jeg kunne finde en som gerne vil have lidt reklame for sit firma, køber en brugt bil til mig som har måske ½ til 1 år til syn, sætter noget reklameværk på bilen, og jeg reklamerer så hist og pist i Københavnsområdet for virksomheden. En annonce er dyr, ikke sikkert den bliver set, men med den måde jeg kører bil på skal jeg nok blive set, inklusiv bilen.. ;);) For mit vedkommende er det underordnet at jeg ikke lige nu selv reklamerer via en bil.. Lige nu skal jeg bare bruge en bil. Jeg kan ikke købe bil har simpelthen ikke råd til det nu, og at leje en bil løber også op... Lyder det helt vanvittigt? Ærlig talt troede jeg ikke jeg fik så travlt som jeg har fået det på så kort tid.. det er overvældende... ;)