Jeg har set nogle produkter i Kina, som jeg rigtigt godt kan tænke mig sælge i Danmark. Er det muligt, at min laverandøre i Kina kan sende "produktpakken" direkte til min kunde i Danmark, udenm kunde kan se hvem min leverandør er.
Og kan pakken automatisk bliver clear i lufthaven, uden min kunde skal tænke på told og skat ?
Jeg har set nogle produkter i Kina, som jeg rigtigt godt kan tænke mig sælge i Danmark. Er det muligt, at min laverandøre i Kina kan sende "produktpakken" direkte til min kunde i Danmark, udenm kunde kan se hvem min leverandør er.
Og kan pakken automatisk bliver clear i lufthaven, uden min kunde skal tænke på told og skat ?
Det nemmeste for dig ville nok være selv at købe dem, og have dem på et lager. - da leveringstiden fra Kina, er en lille del længere end fra herhjemme, samt løser det også alle dine problemer.
Vil dog anbefale, at du trækker varen hjem først. Derved kan du lettere lave kvalitetstjek - omkostningen begrænser sig til indenrigsdistribution og 1-2 dages transit.