Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit konsulent-website

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil S:

Mikael christiansen:

jeg kan ikke klikke videre til en kontakt side jeg ser kun en forside ?

hvorfor linker han så ikke videre til hvad han kan ?

Læs og forstå Mikael :) : http://landingpages.nu/hjaelpeartikler/hvad-er-en-landing-page/

det forklare ikke hvorfor der ikke linkes videre til en viden blog eller andet han skriver på , der mangler indhold på siden , så jeg spørger hvorfor skal man vælge den på siden , når der er ingen viden er på siden , der mangler i den grad indhold på siden det ville klart overtale flere vis der er indhold på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for feedback. Som det helt rigtigt nævnes så er det en landingsside, og det er netop tanken at undgå undersider eller en blog på nuværende tidspunkt. Det kommer måske senere.

Helt enig med billederne, de skal være af lidt højere kvalitet. Angående målgruppen, så går jeg efter virksomheder som ikke kun ved hvad god linkbuilding er, men også ved hvad den er værd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg vil anbefale dig følgende:

1. Få en virksomhedsadresse på

2. Skift til et fastnetnummer

3. Ændré din e-mail til noget mere virksomhedsrelateret end hej@...

Ovenstående er med til at øge troværdigheden og gøre siden mere professionelt.

Overvej at skifte sprogbruget og her hentyder jeg lidt til " find mig her og der " 

Ovenstående kommer naturligvis meget an på, hvilke virksomheder du søger som kunder. Hvis det er små og mellemstore virksomheder, så er det meget godt at personliggøre siden, som du har gjort.

Men hvis du ønsker at få store virksomheder ( nu taler jeg om de allerstørste ) som kunder, så skal du til at ændre stilen til at være mere corporate end personligt.

Ellers ser siden ganske fint ud. Du har mange tommelfingerregler med :-)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammad,

Tak for feedback - Jeg håber det går dig godt forresten!

Jeg er helt enig i at tingene kan gøres mere professionelt (kedeligt), men jeg vil også gerne have at det afspejler mig. Det er ikke en stor konsulentvirksomhed, men bare mig. Det er kun planen at denne konsulentforretning skal være mig selv, og derfor kan jeg også tillade mig at gå efter et lidt mindre marked.

Men adresse + lige at få skrevet teksten ren vil jeg få ordnet!

Tak igen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak det går fint, der er meget at se til, når jeg har så mange bolde i luften :-)

Det er helt fint med, at siden afspejler dig, for du er jo selve produktet. Det er vel lidt det samme som på www.marketingbogen.dk, hvor jeg er selve produktet ( bogen )

Det er bare vigtigt at vide, at hvis du en dag går efter at få et gigantfirma som kunde, at de ser med andre briller på din side. En marketingchef fra en bank leder efter andre informationer og værdier end fx. en psykolog på Østerbro.

og overvej lige om du vil køre med eller uden www på dit domæne.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tillykke med salget til ATAK forresten. Super godt klaret.

Jeg er helt enig med dig ift de helt store kunder. Det er umiddelbart ikke dem jeg jagter på nuværende tidspunkt - i hvert fald ikke opsøgende. Måske det bliver det på et tidspunkt, og så skal kommunikationen nok være en anden.

Såvidt jeg kan se så redirecter www videre til non-www, som den skal.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der mangler en menu , men nogle punkter som: "om os" og "kontakt". 

- Siden ligner for meget en standard side, for meget en blog.

Mvh Simon Andersen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)