Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pandaen er sat fri, kommer den til DK?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

https://twitter.com/google

Google meldte for 9 timer siden, at pandaen bliver sat fri igen. 

Men er det mon noget vi rammes af i Danmark?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Winther:

https://twitter.com/google

Google meldte for 9 timer siden, at pandaen bliver sat fri igen. 

Men er det mon noget vi rammes af i Danmark?

den er vist sat fri nu flere steder endnu mere vises samme sider flere gange men et ord,  jeg  søgte seo værktøjer og flere andre ord men jo mindre konkurrence jo mere vises det flere gange  samme sider  , men om det er det er for tidlige at sige men bemærket bare lige at inden for massevis ord er store sider på vej op ad så sats på at lave jeres side suveræn god det er vel budskabet , men men tag det med gram salt der kan spille mange ting og jeg er ej ekspert men bemærker bare nogle ting lige nu

men min egen mening jeg tror det klart kan satse lave sin egen side større end satse på  flere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg blev ramt (hårdt) af Panda 2.1 natten mellem d. 5. og 6. maj 2011. I grafen nedenfor er orange 2010 og blå er 2011. Jeg går fra knap 40000 unikke besøgende om måneden til godt 20000 unikke månedlige besøgende for det pågældende site. Målgruppen for sitet er folk og fæ i det sydlige USA, mest Texas og Californien.

Jeg har siden forsøgt at få det pgl. site ud af pandaen kløer, men det er endnu ikke lykkedes.

Den nederste graf viser hvordan jeg som modsvar har forsøgt at hæve "time on site". Dette tiltag, som jeg for så vidt fortsat arbejder på, har ikke båret frugt.

Hvad angår udrulningen i Danmark har jeg ikke kunnet læse mig til andet end at den er implementeret.

Jeg synes videoen nedenfor illustrerer pandaen meget godt. Bemærk det lille spark efter 24 sekunder - det passer meget godt til de website ejere der rammes flere gange af de mange og mindre panda iterationer.

/Anders

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Winther:

https://twitter.com/google

Google meldte for 9 timer siden, at pandaen bliver sat fri igen. 

Men er det mon noget vi rammes af i Danmark?

Det vil jeg da formode. Hvorfor skulle vi ikke blive ramt?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

Mark Winther:

https://twitter.com/google

Google meldte for 9 timer siden, at pandaen bliver sat fri igen. 

Men er det mon noget vi rammes af i Danmark?

Det vil jeg da formode. Hvorfor skulle vi ikke blive ramt?

Jeg mindes at kunne huske at der har været sendt opdateringer ud, som vi ikke er blevet ramt af i DK i første omgang?

Men jeg kunne jo huske forkert. Har du set ændringer i SERPS idag?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at de første pandaopdateringer ikke ramte DK, men siden da har vi også fået vores andel.

Måske jeg misforstod det du skrev. Mente du om DENNE opdatering ville ramme DK samtidig med at den ramte US? I så fald må jeg blive dig svar skyldig. Det har jeg ikke data nok til at kommentere på. 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Winther:

Mikael:

Mark Winther:

https://twitter.com/google

Google meldte for 9 timer siden, at pandaen bliver sat fri igen. 

Men er det mon noget vi rammes af i Danmark?

Det vil jeg da formode. Hvorfor skulle vi ikke blive ramt?

Jeg mindes at kunne huske at der har været sendt opdateringer ud, som vi ikke er blevet ramt af i DK i første omgang?

Men jeg kunne jo huske forkert. Har du set ændringer i SERPS idag?

der er i hvert fald flere sider med samme domæner flere højere placeret nu end jeg kunne se for et par dage siden , derved flere sider der har mere i serp højere med hvorfor om det er mere tekst eller mere  mere social google plus med mere der betyder  at  der er mange sider der  tager flere pladser i google , dog tror jeg alle lige skal vurdere hvorfor noget stiger og falder hvorfor sker det på et par timer efter er det nok svært 100% præcist hvad der er sket o denne her opdatering

dog kan der være mange grunde til noget stiger og falder , hvis de opdatere nogle har lavet siderne bedre , men der står vist også det kun påvirker 1% i serp så det heller den store opdatering , så man kan nok ikke se den store forandring for mange

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:
Måske jeg misforstod det du skrev. Mente du om DENNE opdatering ville ramme DK samtidig med at den ramte US? I så fald må jeg blive dig svar skyldig. Det har jeg ikke data nok til at kommentere på. 

Ja, det var nemlig det jeg mente ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)