Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger SEO amatør

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

lhcreative:

Hej, jeg har et par sites jeg godt kunne tænke mig at få frem i verden, jeg har gang i et par andre projekter, så tiden til det selv er der ikke i dag. Jeg tænkte om det er var nogen herinde, der kunne hjælpe med det, og hvad vil prisen være for at få sat skub i 2 hjemmesider. Så for lige igen at nævne hvad jeg søger, jeg sørger en til at kunne reklamer på nette for mine 2 hjemmesider, så det skaber flere besøgende, og ikke SEO selve hjemmesiderne. Men SEO af hjemmesiderne.

pft

Antager at du godt ved, at dårlig onpage optimering kan gøre, at du skal bruge uforholdsmæssigt store summer på offpage optimering for at nå samme resultat? Derfor vil enhver SEO-person med respekt for sig selv, altid starte med at kigge på onpage-delen af din side. Er den ikke optimal, så bør den rettes til som noget af det første.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:
Antager at du godt ved, at dårlig onpage optimering kan gøre, at du skal bruge uforholdsmæssigt store summer på offpage optimering for at nå samme resultat? Derfor vil enhver SEO-person med respekt for sig selv, altid starte med at kigge på onpage-delen af din side. Er den ikke optimal, så bør den rettes til som noget af det første.

Helt enig Cool

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)