Kan læse mig til at de helst vil kontaktes via ens login, men efter 20 gange at have rettet og sat mere og mere ind så de nu snart har flere data om mig end mig selv. Ja, så har jeg opgivet, den giver konstant fejl og henviser til at man skal rette under administrtion.
Hvis du vil skrive til dem skal du logge ind på tast-selv og skrive en besked derinde fra, så vidt jeg ved kan du ikke længere kontakte skat på almindelig email.
Hvis det ikke lykkes for dig så ring til dem. De gange jeg har talt med dem har de været enormt hjælpsomme.
Ja ring når du er logget ind, så I kan gøre det sammen, men når du er logget ind skal du i alle fald, under administrationmi punktet tilmeldinger være tilmeldt (flueben) til kommunikation med skat som bruger. Virker det ikke så ring til dem og lad dem styre dig
Jeg ved ikke hvilket skattecenter du tilhøre, men jeg er sikker på at Jytte i skattecenter Korsør vil hjælpe dig med et kontakt navn hvis hun ikke selv uanset hvilket skattecenter du tilhøre så ring til hende hun er utrolig hjælpsom. Hils hende fra john sommer og sig jeg har henvist dig til hende da jeg ved hun er utrolifg hjælpsom!!