Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke indberette på SKAT

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke indberet nulangivelse på SKAT, så kommer nederste meddelelsen frem.

Jeg har betalt løn til en deltidsmedarbejder via Danløn tilbage i apr. Men nu har jeg fået et brev hvor der står at jeg ikke har betalt a-skat og arbejdsmarkedsbidrag i maj, og skat vil have at jeg skal betale 8000kr. + 800 i gebyr for at de skal regne og rykke for pengene. Men jeg har ikke betalt til mig selv i maj, juni og juli da virksomheden ikke har tjent penge. Efter en lang samtal med SKAT fandt jeg ud af at man skal ind på SKAT og lave nulindberetning, selv om man ikke har betalt løn. Men jeg får nederste beskeden, og jeg ved ikke hvad der menes med at virksomheden ikke er registreret...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:26

Hej powerdk,

Du skal finde ud af hvem der er dit skatte center og der ringer du så til og anmoder om en kontaktperson der kan hjælpe dig med en afklaring af dette. Hvis du ikke kan det så skriv til mig jeg har en kontakt person i Korsør skattecenter der kan det der!

All the best john s.  Wink 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:06

I danløn, indberteninger kan du 0 indberette, men måske ikke tilbage fra april/maj
Gebyr 800 kr kan jag fatte, men de 8000'kr i skat må de da ha fra at du har indberettet en løn via danløn. Har du haft medarbejderen der ikke skulle ha løn hakket af som aktiv, og kørt en lønbogføring i danløn til ham?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Er din virksomhed registreret som arbejdsgiver? Umiddelbart ligner det at det er problemet.

Mvh.

RegnskabsPro

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 17:33

Hejsa

Det kan godt være du mangler at blive registreret som arbejdsgiver, men såfremt du bruger danløn - skal du huske at nulangive i det måneder via Danløn, at du ingen løn har og det kan du finde via deres hjemmeside, når du er logget ind.

De kr. 8000,00 er vel bare en skønsmæssig ansættelse i har sat dig til plus gebyr. De 8000 kr vil jeg få rettet til nul enten via en efterangivelse eller ringe til dem.

De 800 kr. tror jeg desværre du slipper for men prøv ad.

Så husk DANLØN hver måned også selvom der ikke er løn

Håber det kan bruges

Med venlig hilsen

Birthe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)