Hey derude, håber mit spørgsmål går unde emnet "Affiliate marketing hjælp og gode råd", ellers må i meget undskylde. Anyways, det er sådan at jeg for lang tid siden, egentlig kun ment til eget brug, har oprettet en Facebook "Fan page". Jeg har aldrig reklameret for den, eller brugt den på nogen måde. Men har pludselig fundet ud af den er røget op på hele 16.500 "Likes/fans"!!! Der er folk der skriver til mig, og tilbyder 5000+ kroner for siden (Har ingen bekræftelse på om de prøver at scamme mig, eller om de rent faktisk er interesseret) Dette gjorde mig selvfølgelig nysgerrig, og jeg har så prøvet at undersøge om det faktisk er muligt at tjene så gode penge på en facebook side. Jeg mener jo, at når en side kan nå 16.500 Likes/fans uden på nogen måde at blive reklameret for, at den så har potentiale for at blive endnu større. Og jeg har så kigget på det der hedder "BUZZAMEDIA.DK" Her skulle det være så enkelt, at man blot skal dele nogle "Viral videos" f.eks. Og derefter blive betalt for hvert klik man får "Pay pr klik". Det lyder nemt og ligetil. Men da jeg kun gør dette pga. Eventuelt nemt tjente penge. Er mit spørgsmål så hvor vidt det her er lovligt? Kan jeg risikere min facebook side bliver lukket af det? og på den måde om chancen er hver at tage - Skal man sælge til en fin pris, og få nogle nemme penge. Eller skal man prøve at lave penge selv, og risikere højere beløb via affiliate marketin? Håber i kan hjælpe derude! :D jeg venter spændt!! |
Buzzamedia er let at bruge, og kan klart anbefales :) Jeg har dog kun selv tjent 135 kr. Fordi jeg ikke gider spamme mine facebook venner. Men det var ved kun at dele 2 videoer.. Så potentialet er der..