Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dragons Den - Nogen der ser det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Som overskriften siger så vil jeg gerne høre om der er nogen af Aminoer der ser Dragons Den inde på YouTube???

Grunden til at jeg spørger er fordi at der var en anden Amino der lagde et link ind i et andet tråd omkring investor/investering

Siden har jeg set en del afsnit og må sige at jeg har både lært en del men er bestemt også blevet klogere hvis jeg en dag skulle søge efter investering eller investor

Synes mange af dem der søger efter en investor burde se denne serie inde på Youtube da jeg tror for mange vil det være et wake up, da det ikke er bare lige sådan at hive penge ud af en investor

Derudover synes jeg der bliver præsenteret en del ideer som jeg ikke har hørt eller set i DK (læs: inspiration og nye ideer)

Tror I at der er mulighed for at lave sådan et program her i DK? Ved godt at der lige har været VækstFactor på DR men alligevel

Kom frem med jeres synspunkter

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:12

Rigtig fint program, som klarer lærer seerne en masse. Det samme gælder Shark Tank.

Det som det især har givet mig, er en meget stor klarhed om hvad der skal fokuseres på i forretningen. Hvis jeg ikke kan svare ja til spørgsmålet: "Ville en fornuftig investor have stor interesse i mit projekt?", så bør jeg ikke fortsætte med det.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25

Rigtig godt program. Kan specielt bruges rigtig godt til at forberede sig på de kritiske spørgsmål der vil komme fra en mulig investor.

Der er langt mere i det end bare at spørge om penge ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:26

Kanon program som jeg har savnet efter jeg flyttede hjem fra UK, de er pisse dygtige og Duncan Bannatyne lavede sit eget fitness center brand i UK som jeg benyttede ofte (Bannatynes) - super fedt center med alt i spa,maskiner,pool,sauna,steam room, fitness hold, personloig træning osv, det er rigtig populært.

Kan anbefale hans biografi om hvordan han startede med at bygge plejehjem da UK gav tilskud til lige det, han udviklede hans forretning mens han havde kontor i et kosteskab i en kontor bygning :)

Men alle de dragons der er der, er super spændende personligheder og man klistrer helt til skærmen når man ser dem :)

Bortset fra det, så har konceptet kørt i Danmark, kan huske Thorborg var en af investorerne der sad i panelet :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 10:20

Weblogo:
Bortset fra det, så har konceptet kørt i Danmark, kan huske Thorborg var en af investorerne der sad i panelet :)

Hej Weblogo

Det vidste jeg faktisk ikke men hvad hed det? og kan det evt. findes på yout

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:15

Mener det hed 'Danmarks bedste ide' - kan huske han også var med i 'springet' som mentor :)

der findes nogle videoer på youtube:

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)