Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips og tricks til vores hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Personligt har jeg selv blandede følelser til opslag der indeholder den obligatoriske titel "FEEDBACK PÅ MIN NYE HJEMMESIDE!", derfor hænger ordet "Feedback" mig efterhånden langt ud af halsen, selvom jeg selv erkender til at jeg har været med til at gøre det til et af de vel nok mest skrevne ord på Amino.dk! Jeg kan dog godt bruge en tråd som dens indhold, og kigger tit ind på andres "Feedback-tråde", da jeg mener at man også kan lære af det, også selv om hjemmesiden og firmaet måske ikke er lig ens eget. 

Det korte og det lange er at denne tråd vil jeg kalde "Tips og tricks til vores hjemmeside", det er nemlig lige præcist det vi gerne vil have!

Det handler om hjemmesiden www.AppNyt.dk! Nogen af jer kender den i forvejen, andre ikke. Jeg tænker at der ikke skal så meget forklaring til at menig mand kan forstå hvad hjemmesiden handler om og hvad præmissen er. App-junglen vokser sig større og større, og vores job er at give folk et overblik og junglen!

Planen er selvfølgelig også at tjene lidt mønt på projektet, og der vil vi bringe "Appvertising" til Danmark. Flere og flere danskere begynder at lave deres egen app, og ligesom man har banner-reklamer for ens hjemmeside, så skal man naturligvis også have det for sin app! Og hvilket andet perfekt forum ind AppNyt.dk! Udover lige det, så er der en masse muligheder man kunne gøre dette. Men i sidste ende handler det alt sammen om eksponering af apps.

Nu vil jeg rigtig gerne have dig til at dvæle i 2 min. over AppNyt.dk. Klikke ind på hjemmesiden, skimme artiklerne og anmeldelser. Og hvis der er noget der sprænger dig i øjnene, det kunne være alt fra skrifttypen til navnet på menupunkterne, så kunne det være en kæmpe hjælp hvis du hurtigt gad at skrive det som et svar til denne tråd - det vil hjælpe hele AppNyt.dk, og vi er glade for hjælp! ;-) Det behøves dog ikke kun være det eksisterende, hvis du synes der er noget vi mangler, som grib endelig tastaturet og skriv herinde!

Der må selvfølgelig også gerne gives helt almindeligt ris & ros! 

Fortsat god dag & fortsat god sommer til jer alle! 

Find de bedste apps her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43

jeg kan ikke se social medier på siden få google plus og facebook på siden hele vejen igennem det kan give

give billeder titler og tags derved en chance de finde i en google søgning

et abonner indlæg med jeres rss - feed vis i har det på siden kunne være en fordel , men det er ikke ud til være på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:46

Hej Halfdan!

Fantastisk site i har jer der. 

Jeres Forside "Meta Title" er waaaaay to long. Hold jer inden for de 70 :)

MVH Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 18:33

Tusind tak for begge jeres svar. 

RSS'en er noget vi arbejder på Mikael, så det kommer op snarest vil jeg tro. Jeg giver dig ret i at sociale knapper ikke er synlige nok, tak for at minde os om det! :-)

Hej Emil!

Jeg har sendt din kritik videre til vores SEO-ansvarlige! 

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 21:51

Hej

Jeg synes, det er et rigtig flot site, I har. Flot og tydeligt design.

Men jeg savner lidt om jeres perspektiv, eller sagt med andre ord: Med hvilke øjne udvælger I apps og ud fra hvilke kriterier, bedømmer I? Der er jo 10.000-vis af apps derude, og hvad er det, jeg som bruger kan få (mere) glæde af på jeres side end fx på Itunes? Det står ikke ganske klart, synes jeg.

Et svar kunne jo være, at I i denne uge bare vælger 3 apps, som I synes kommer med noget nyt i forhold til, hvad der er på markedet i forvejen. Eller at I vælger særligt billige apps. Eller laver et review over top-10 apps'ene. Et eller andet.

App Chart'en synes jeg ikke rigtig giver noget. Den kan man jo se på Itunes. 

I har også nogle artikler, der er kritiske - fx den om Iphone, der dræber. Sådanne artikler, som går lidt bagom eller ser brugen af smartphones fr en anden vinkel, ville jeg nok opprioritere. Det kan være med til at gøre jeres site anderledes.

mvh

Marianne

... som strax har måtte hente LostWinds :-)

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 09:02

Tak for et godt svar Marianna H - det sætter vi alle bag AppNyt.dk stor pris på.
Jeg tager alt det du har svaret til en efteretning, og så bringer jeg det op på næste møde.

Jeg er glad for vi hjalp dig med at hente LostWinds ;-) 

Find de bedste apps her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)