Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger telemarketingbureau til kundekontakt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selvfølgelig også kontakte mig per mail kjo @ peak-marketing.dk

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 17:46

Hej Kristian.

Tak for din interesse.

Der er flere virksomheder der har taget kontakt omkring opgaven og jeg har valgt nogle forskellige tilbud at gå videre med når det er.

Emner må gerne trækkes ud af den partner der vælges så det er rette segment der ringes ud til. Lukningsprocenten vil jeg mene ligger på 50 % ud fra tidligere opringninger og ud fra at der i dag kan tilbydes helt gratis markedsføring i 2 år til virksomhederne. Det plejer de fleste gerne at ville læse mere om inden accept.

Hvis du har et prisleje du kan sige det ligger i mellem ud fra nævnte vil det være fint, ellers vender jeg lige tilbage hvis det skulle blive aktuelt med flere gode tilbud på et samarbejde. Der er nemlig kommet en hel del henvendelser.

Mvh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 07:32

Hej Lasse,

Jeg vil også mene at den ligger på en 50%, når det skal være et easy going approach.  

Jeg vil kunne tilbyde en pris fra ca. 19 - 21 Kr per lead som har interesse, og siger ja til at modtage emailen. Alt er inklusiv (emner trukket ud fra KOB efter jeres kriterier, samt udsendelse af email fra vores dailer, fra jeres valide email adresser, - Når der kommer svar, ryger den i jeres inbox.) Det giver typisk større effekt og hurtigere respons, når emnet modtager emailen lige efter samtalen. 

Lad mig høre fra dig hvis det er relevant?

Dbh

Kristian 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)