Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Projekt vedrørende : teknologi, apps, Iphone. Udgifter : ca. 5-10 mio.

MVH Yonas Valentin Mougaard Kristensen.

Email: yonasklibi@gmail.com
Tlf : 20 13 52 76

Kontakt mig hvis du er interesseret, så arrangere vi et møde.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:17

Jeg tror du skal skrive lidt mere om projektet, ellers får du svært ved at finde nogen investorer.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 01:18

5-10 mio? Ikke mere? .. Undskyld mig, men er det et seriøst indlæg? Så skal der meget mere brugbart materiale på bordet, ellers vil det undre mig nogle overhovedet gad vise interesse.

Held og lykke.

/Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:00

Folk kan være velkomne til at skrive til mig på mail om projektet, hvis de har kapitalen til at det kan lade sig gøre. Har allerede snakket med firmaer så som Bestseller. MVH Yonas Kristensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:04

Grunden til jeg ikke skriver mere om projektet er fordi det ikke er blevet patenteret endnu. MVH Yonas Kristensen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 02:19

hvis du ved du kan få patent, eller endnu bedre, hvis du har patentet bliver investorer pludselig nysgerrige - du kommer ingen vegne nu på den måde!

evt. lav en simpel prototype for fremvisning til mulige investorer som selvfølgelig har udfyldt en NDA :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:33

kan du ikke uddyber lidt mere om projektet  - du har opstillede flere produkter indenfor IT - som lyder interessant - men det virke useriøst at du ikke giver mere input  hvad de 5 - 10  mio. skal investeres i og hvor meget du forventer "udkast" . 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:57

Ville meget gerne kunne svare på jeres spørgsmål. Der skal desværre først skrives papirer under på at investoren ikke må fortælle ideen videre. Patentet koster 1 mio. Allerede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yonas:

Projekt vedrørende : teknologi, apps, Iphone. Udgifter : ca. 5-10 mio.

MVH Yonas Valentin Mougaard Kristensen.

Email: yonasklibi@gmail.com
Tlf : 20 13 52 76

Kontakt mig hvis du er interesseret, så arrangere vi et møde.

Nu plejer 5-10 mio at være målet man kæmper for at nå, og ikke der man starter. 

Jeg ser ofte folk søge investor i den prisklasse, og i stort set alle tilfælde koster det 10 gange mindre at komme i gang end forventet af personen der søger penge. Det du også skal huske er at INGEN virksomheder starter på toppen. Du skal arbejde dig vejen til toppen. Ingen fornuftig investor vil smide penge i at du kan betale dig vejen til toppen.

En af grundene til det er at kampen om at komme frem ofte viser om både produktet, og de folk som står bag det er gode nok til at klare den selv.

Spørg dig selv om dette !

Hvor skulle eninvestor smide 10 mio, når firmaet kan åbnes og startes for 500.000,- og i løbet af et par år arbejde sig frem til det du gerne vil købe dig til fra dag 1 ?

Og vil det ikke også give et langt bedre afkast !

Start med at søg om et dansk patent, det koster ca 3500,- og så er din ide beskyttet i hele verden mod at andre kan tage patent. Derefter kan du langsomt købe patenter op i diverse lande efterhånden som du tjener penge, og ende med at have i hele verden. Det er sådan alle andre gør med undtagelse af apple og microsoft, og de startede altså også på bunden.

Hvis du vil i luften med din ide, så må du være realistisk. Viser det sig virkelig at være et projekt som koster 10 mio. Hvilke nogle gør. Så har du ikke kompetence til at føre det ud i livet, og vil have mere gavn af at finde en partner med erfaring, end du vil have af at finde de 10 mio.

God vind

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06

Mange tak for rådet. Jeg har nu fået en mand til at regne på projektet om hvor meget det kommer til at koste med omkostninger osv... Jeg skriver tilbage når jeg kender tallet.
MVH Yonas Kristensen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)