Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En venlig programmør til stede? Teknisk spørgsmål...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Et hashtag (#) bliver i CSS brugt til at deklarere et ID. Send mig et link til din side hvis du stadig har brug for hjælp :)

Mvh Mikael

Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 11:28

Nå, jeg fandt aldrig den fil, men jeg "overskrev" koden i custom.css i Wordpress.

Jeg har fundet en arkiv overskrift, som jeg gerne vil have fjernet helt og har fundet den html del i Firebug, men hvordan finder jeg så den fil? Altså hvis jeg vælger et element på fx forsiden i Firebug, så markerer den jo hvor i html kode, at det valgte element er placeret. Jeg kan så fjerne det valgte kode i Firebug og det forsvinder så som ønsket på siden. Nu vil jeg så gerne rette denne html til, så jeg kan fjerne det permanent. Hvor finder jeg den html fil, som jeg skal rette i min editor? Hvad hedder den?

:)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:47

Det er altså lidt svært at hjælpe dig, med den slags. Det er så forskellige hvilke navne de forskellige .php filer har i en WP installation.

Men du er på rette ve, tag din editor og kig på hver enkelt fil - de har ofte et ret logisk navn f.eks footer . php osv.

Mit råd til dig vil være at åbne to browsere, og finde problemet med firebug og derefter forsøge at finde koden i den anden browser.

Overskriften ligger typisk på selve siden, eller i en header.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)