Jeg er i gang med at starte et velgørenhedsprojekt, der skal køre i en bestemt periode hvert år, hvor formålet er at indbringe et større beløb til et velgørende formål, der som udgangspunkt skiftes hvert år. Idéen er, at alle fornødne materialer skaffes gennem sponsorater fra virksomheder, der naturligvis vil blive takket for deres bidrag på hjemmesiden og i flyeren. Alle sponsorerne vil desuden modtage en kopi af beviset for donationen.
I den forbindelse søger jeg lige nu virksomheder, der det første år kan bidrage med følgende:
Jeg er i gang med at starte et velgørenhedsprojekt, der skal køre i en bestemt periode hvert år, hvor formålet er at indbringe et større beløb til et velgørende formål, der som udgangspunkt skiftes hvert år. Idéen er, at alle fornødne materialer skaffes gennem sponsorater fra virksomheder, der naturligvis vil blive takket for deres bidrag på hjemmesiden og i flyeren. Alle sponsorerne vil desuden modtage en kopi af beviset for donationen.
I den forbindelse søger jeg lige nu virksomheder, der det første år kan bidrage med følgende:
- Opsætning af (WordPress) hjemmeside, design samt opsætning af mail
- Leverandør (samt design) af flyers (A5-størrelse med farvetryk på begge sider)
- Leverandør af skilte til udendørs brug (f.eks. aluminiumsskilt)
Med venlig hilsen
Patrick
Hej Patrick
Vi kan hjælpe med at sætte et Wordpress site op, samt opsætning af mail, domæne og webhotel. Vi gør det selvfølgelig kvit og frit når det gælder velgørenhed.
Mangler i også tekster? - Tekstspot.dk vil gerne støtte dit projekt med mange gratis tekster. hvis det kan hjælpe dit projekt, eventuelt til dig selv hvis du vil lave nogle flyers eller en hjemmeside omkring projektet. Det altid rart at se nogle gøre noget velgørenhed.
Tak for alle henvendelser i forbindelse med projektet. Jeg vil tage kontakt til jer, når jeg får brug for jeres hjælp. Det er dejligt, at der er nogen, der viser interesse for projektet.