Hej.
Jeg søger nogle gode webudviklere, programmøre og lignende til udvikling af en ny hjemmeside. Da timepriserne i østen er lavere, vil jeg undersøge om der er nogle der har nogle gode erfaringer hermed, og kan anbefale nogen?
hvad med Peter Skouhus og 1980software her fra sitet?
Han er kendt for kvalitet, og kvalitet koster ;)
Til trådstarter, det er muligt det er billiger i østen, men kun når du kender de gode udviklere derude, du kan prøve mange af før du rammer den rigtige, hvilket ikke gør det billiger du kan også være heldig at ramme plet, bar husk at tænk dig om ;)
Tak for jeres respons og PMs. Det er et rimeligt stort projekt, men ikke noget som ikke er opfundet endnu. Jeg havde tænkt på Typo3 som grundlag for opbygningen. Har i nogle referencer af noget de forskellige har lavet tidligere? På forhånd tak.
Prisen er vigtig, men hvis du skal opbygge en helt ny hjemmesiden. så skal du have erfaring før. ellers går det næsten 100% til fiasko, special du vil lave det i udlandet. min erfaring siger, det bliver ikke billigere.
Hvor meget vil du max betale for dit projekt ? Det kan jo være at nogen herinde kunne give en hånd. Jeg kunne måske også være behjælpelig med et iværksætter tilbud.