Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror der er noget helt galt (joomla)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et joomla-site liggende på Uno-euro. Siden jeg sidst var derinde, er der kommet en masse mapper, som jeg ikke har lavet. De ligger i Media Manager og hedder sådan noget som es-ES.kickstart. ini. Masser af mapper med samme mønster i navn, men med alle mulige nationaliteter. Nogen der kan komme med et godt råd?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 01:31

Godaften lone,
Hvis du ikke havde skrevet noget med det fil navn havde jeg straks råbt vagt i gevær, men det lyder som du har fået uploadet akeeba backup system i en af dine mapper, de har nemlig et værktøj til udpakning af backup filer kaldet kickstart, ligger der en fil der hedder kickstart.php?

Lige meget hvad ville jeg bede min host om at lave en fuld audit på mit web hotel, hvis du oplyser dem om dine seneste aktiviteter på hotellet burde de hurtigt kunne hjælpe dig.
Hvis de ikke finder at noget er galt kan du blot ringe til Trendlining Denmarks support tlf på 2860 3121, så skal vi, selvom du ikke er en af vores kunder nok hjælpe dig ganske gratis med at få styr på alting igen - det handler jo om vores alles sikkerhed på nettet.

Jeg håber dette hjælper dig, fra en mobil telefon i københavns lufthavn, fortsat god nat.

Julian Christmas
Trendlining Denmark

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:21

Tak for svar. Jeg aktiverede godt nok akeeba i sidste uge, så det er nok sådan det er.

Pyha - det er en lettelse :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)