Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webshop til international B2B?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står og skal have ny webshop, fordi vi er vokset fra den gamle som vi ellers har været utrolig glade for og er meget kede af at forlade. Vi har en webshop fra www.web-siden.dk  

Vi er en virksomhed med niche produktion inden for rideudstyr og køre derfor webshop i starten kun til private men inden for det sidste år også til forhandlere og nu begynder forhandlerne fra udlandet at melde sig. Shoppen kan IKKE lave login hvor forhandlerer kan købe ind uden moms og momsen så først ligges til i fakturaen. Forhandlerne ser deres pris inkl moms og det har vist sig slet ikke at være holdbart.

Det vi søger ved ny shop er vigtigst af alt, at den kan fungere for B2B virksomheder.

Det er en jungle der ude og jeg har hørt så mange dårlige erfaringer, så jeg vil virkelig værdsætte indput fra dig om din webshop.

Hilsen Janne

Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:14

Med på en lytter :-) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:33

Hej Janne.

Prestashop er bygger til B2B og den kan regne forskellige moms ud, såvel Internationale som indenrigs moms (Nødvendigt i Canada fx.)

I mit firma til daglig hvor vi omsætter for 70 mill. Handler vi med hele verden og vores Webshop er lavet i Prestashop. Http://Zederkof.dk

Prestashop er et af de mest brugte og populære CMS til shops.

Jeg er sikker på vi kan lave en super shop til jeres behov.

Du skal være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog på Support@EuDesign.dk

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)