Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.paa-hotel.dk søger feedback på design og koncept.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Fra nogle måneder siden startede jeg www.paa-hotel.dk

Det er en informationsguide med ophold indenfor hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrehjem i Danmark.

Nu er jeg rigtig spændt på hvad i synes om hjemmesidens design, struktur og koncept?

Hvordan ville i vække interessen med gratis markedsføring i 12 måneder for tilmeldte?

Håber i har en masse ris og ros samt positiv feedback jeg kan bruge til at arbejde videre med projektet.

Venlig hilsen

Lasse

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Skrevet kl. 17:31

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40

der mangler indhold på siden , jeg kan ej sige hvordan søge funktion virker da jeg ikke fandt hoteller eller vandre hjem på siden så kunne tjekke den funktion , vis det er nogle funktion , der kommer måske kun en lang liste når de kommer på siden og så bliver siden meget uoverskuelige når der kommer indhold på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Skrevet kl. 16:44

Hej Mikael

Under "Hoteller" og videre under "hotel i Jylland" kan du se nogle der f.eks. er tilmeldt så du kan vurdere ud fra her. Telefonisk kontakt til forskellige opholdstyper påbegynder efter sommerferien.

Når de forskellige typer ophold for øjnene op for at der er gratis markedsføring at hente, vil jeg gå ud fra det begynder at blive en lang liste hvor besøgende kan finde ophold. Men når dette sker oprettes der flere nye sider for hvert område i stedet og herved for løst det mulige problem der kan opstå i fremtiden med at det kan se for fyldt ud.

Hvad synes i ellers om logoet, farverne, designet, strukturen og brugervenligheden ved www.paa-hotel.dk?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:10

det er vist meget meget klart vis kommer meget på siden den bliver meget uoverskuelige , få lavet nu en bedre søgefunktion på siden og en bedre opstilling der gør siden overskuelig når der kommer meget på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Skrevet kl. 18:44

Hver sin mening Mikael. Når jeg f.eks. søger efter et hotel vil jeg hellere klikke færre gange og få vist nogle hoteller end at klikke sig ind på 5 forskellige områder hvor der kun er hoteller under den ene. For at formindske spilte klik for besøgende er denne fremgangsmåde valgt indtil der kommer flere tilmeldte, så deles områderne op med flere sider.

Har i ellers nogle gode råd eller er konceptet ved at nå til det punkt hvor det gælder markedsføring og kontakt til mulige ophold?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)