Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde nye kunder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at starte min egen rådgivnings virksomhed op og da jeg starter op i et område hvor mine kunder ikke altid vil bruge nettet til at søge efter mig, så vil jeg lave en mere direkte henvendelse ved at sende breve/mails til dem, men hvordan finder jeg dem, er der nogle af jer som har startet op, som har nogle gode ideer til hvordan jeg finder mine nye kunder.

Jeg ved at det skal være mellemstore virksomheder med en vis tyngde, for at jeg kan få en varig indtægt, kender i nogle online programmer hvor jeg kan se virksomheders regnskaber, kreditværdighed mv. eller skal jeg gøre noget helt tredje?

På forhånd tak.

Hilsen

Lone

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 10:28
Fra Varde
Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 10:30

Ok tak det var jeg ikke klar over. Smile

Så det bliver med almindelig post jeg skal sende ud så.

Hilsen

Lone

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 10:38

Hej

Start med at sende breve ud til de virksomheder du vil i kontakt med...fortæl lidt om dine ydelser i brevet og skriv, at du vil tage kontakt til dem en af de efterfølgende dage.

Prøv så om du,efterfølgende, kan lave en aftale med firmaet om at komme og præcentere dine ydelser..

Hilsen Joan

Fra Varde
Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 10:45

Hej Joan

Tak for svaret, men hvordan finder jeg bedst mine kunder er det simpelhen via søgning på nettet og telefonbog eller er det et online værktøj man kan bruge?

Hilsen Lone

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 59
Fra  Bottelet Consult Skrevet kl. 10:56

Hej Lone

Der findes forskellige hjemmesider hvor du kan købe dig adgang til regnskaber, kreditværdighed mv.

F.eks. nnmarkedsdata.dk eller greens.dk

Her kan du selv søge efter potentielle kunder.

Alternativt findes der virksomheder som sælger individuelle markedsundersøgelser samt lister med potentielle kunder.

Håber det kan bruges. God jagt! Big Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)