![]() Læs mere her: http://www.networkmarketing.no/content/view/802/34/ MVH |
Og du siger folk taber penge på pyramidespil....
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Flot at tage udgangspunkt i et af de værste aktie-år overhovedet (bortset fra 1930'erne). Jeg synes stadig 54 mia $ er en pæn slat. Hvorfor bliver I selv ved med at hive pyramidespillet op til overfladen, når I nu prøver at distancere jer fra det? Hvorfor sammenligner du det med andre typer for høj-risiko spil? Og til sidst - hvad skal vi bruge din statistik til? Til at sige at pyramidespil ikke er et problem? Og når vi ikke kan se en udvikling af tallene - er det jo bare tal... Ja, det er imponerende tal... men uden noget at sammenligne med er det bare tal. |
Tja, Magnus - nu er det ikke min statisk per say - men den er alligevel interessant i den forstand at egentlig pyramidespil og pyramidekoncepter faktisk ikke var været i Danmark meget længere - ergo stærkt på retur, da langt de fleste har lært at tilsidesætte grådighed og forstå de langsigtet perspektiver i at lade sig involvere i disse ting. Korrekt, det er blot tal - men jeg vil vove den påstand at "tab" grundet pyramidekoncepter har været stærkt faldende siden eks. 2000 - men hvor - uden det iøvrigt har nogen betydning - sikkert ikke er det samme der gør sig gældende indenfor aktiespekulation - og da ihvertfald slet ikke inden for spil, da det segment jo stiger stærkt år efter år. Men forstår dine pointer, Magnus - og tak for dem! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)