Hej Amino'er Jeg har det problem at mit website (www.sushi-guiden.dk) ikke ser ens ud i alle browsers, i nogle ligner det pænt sagt lort! - Hvordan løser jeg nemmest dette problem? Mvh Simon Andersen |
Et ok sted at starte:
Hej Amino'er Jeg har det problem at mit website (www.sushi-guiden.dk) ikke ser ens ud i alle browsers, i nogle ligner det pænt sagt lort! - Hvordan løser jeg nemmest dette problem? Mvh Simon Andersen |
Et ok sted at starte: |
Jeg får en masse resultater, og en masse koder. Hvad skal jeg med dem? :) |
Somregelt så syntes jeg næsten kun det er IE der skaber problemer, og ja det er sgu skide irriterrende det med at skulle tage højde for flere forskellige webbrowsere og kan kræve en hvis erfaring for at få det rigtigt. Angående valideringen så skal det bruges til at sørger for at din kode er "korrket". Det er altid en god ide at tjekke at ens side er kodet korrekt efter de standarder der er sat og det er det W3s validator skal bruges. |
Send dem til en programmør og få ham til at rette de fejl. |
Okay tak for svarerne. - Hvis jeg får rettet disse fejl, vil siden så være ens i alle browsers? :) |
Skal du ikke regne med. De forskellige browsere læser CSS forskelligt. Så du kommer nok til at skulle bruge din programmør til mere end bare de ting der. |