Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordprees ClassiPress hjælp til at skrive til deres suport eller kan i svare på spørgsmålene her

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg søger en wordprees ClassiPress ekspert til min side www.stripdanmark.dk

dette her ClassiPress har en del flere ting end normalt wordpresse kan og de kan tilføjes , men er usikker på hvad sker vis klikker

derved måske bare en vejledning i det kort, i en der har arbejdet i det før , det er minimalt arbejde vis du har arbejdet i dette her kontrol panel og ved hvad sker vis klikker der i indstillinger , så klar fordel vis skal hjælpe mig kender netop dette her kontrol panel

vis du har arbejdet med det før kan du sikkert hurtigt svare hvad sker ved forskellige ting

hvad sker vis jeg klikker standard indstillinger kommer alt bare på forsiden og betyder det noget for siden 

indstilling hvad sker vis jeg sætter standard indstilling ?

hvor klikkes i kontrol panel så jeg får en autor ud på siden der køre hele siden igennem hvor der sættes suport nummer på min side ?

der kan også tilføjes forskellige links i siden under profiler hvordan gøres det , det kan se i demo kan lade sig gøre

kan se i der medfølger kan sætte betaling for profiler hvordan lige gøres det , det kan jeg se medfølger i dette cms

der kan også sættes facebook fans vises hvordan gøres det ?

er det en ekspert her til stede i dette her CMS , det er rimelig hurtigt få siden til at fungere vis du har arbejdet med dette her cms før

en god vejleder i netop dette CMS system leder jeg efter , vis ikke har prøvet det før koster det dig sikkert meget tid lige finde hovedet og hale i det da det slet ikke er som et normalt wordpress , kontrol panel er meget stort og der medfølger massevis ting der hurtigt kommer på siden ved klik i indstillinger men det skal gøres korrekt vis første gang du prøver dette vil der nok laves fejl , så en prøvet det før er  et ekstremt stort plus vis du skal hjælpe mig hurtigt frem ad rettet med min side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:35

vis ikke har prøvet det før må i også godt skrive vedr hjælpe mig videre med siden , der må  dog godt gå mere end en time , da man lige skal sætte sig ind hvad dette her CMS indholder og det går nok mere end en time

Mit engelske det er ikke perfekt så evt en venlige en der kan skrive til deres suport forum , med den korrekt formulering, så suport der forstår mit spørgsmål korrekt kunne også være en meget stor hjælp for mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:03

budget for suport hjælp skal gerne  være maksimalt 5000 kroner , jeg betaler gerne ½ delen på forskud når opgaven på begyndes, dog vil jeg gerne have det med kontrakt så jeg er sikker på opgaven udføres 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:58

selvfølgelige betales for ud så du har sikkerhed for dine penge jeg kræver bare kontrakt , er der nogle der har tid til hjælpe og vis kender nogle der måske vil hjælpe sig det også gerne

vis kun kan hjælpe besked suport forum bedre , her er der hvad der skrevet  til dem http://forums.appthemes.com/questions-about-classipress-34491/ vis du kan hjælpe med en bedre formulering på engelske ville jeg også blive super glad

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 14:11

Hej Michael

Ring, så skal jeg forsøge at formulere din Forum tekst.. Det skal ikke koste dig noget.

Mvh. Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:16

tak for svaret det er super endelig med lidt hjælp Big Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 14:17

Hej Michael

jeg har sendt en pb omkring udarbejdelse af manual :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59

Mark Buskbjerg:

Hej Michael

jeg har sendt en pb omkring udarbejdelse af manual :D

manual behøves ikke kun skrive lige den besked til suport forum en manual der er fuld endt er alt for stort arbejde og den bliver aldrig perfekt , der det bare kontakte suport forum når der er problemer .

kunne dog også bruge webmaster der laver tit wordpress sider ,selv om du ikke har prøvet ClassiPress før er du sikkert bedre end mig , for selvfølgelige skal du prøve dig lidt frem, da der er nogle andre funktioner end et normalt wordpress tema, men meget er  som en normal wordpress side i dette her tema

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 23:34

Hvis du skal bruge en webmaster så siger du bare til :) jeg kan både hyres ad hoc når opgaverne opstår eller som en fast aftale om et ugentligt/månedligt antal timer. Det skal selvfølgelig passe til dine behov :)

Jeg er ikke så meget online i denne weeken.
Skriv hvis du er interesseret, så kan vi tage en snak om hvad du har brug for.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:45

Mark Buskbjerg:

Hvis du skal bruge en webmaster så siger du bare til :) jeg kan både hyres ad hoc når opgaverne opstår eller som en fast aftale om et ugentligt/månedligt antal timer. Det skal selvfølgelig passe til dine behov :)

Jeg er ikke så meget online i denne weeken.
Skriv hvis du er interesseret, så kan vi tage en snak om hvad du har brug for.

bedste kender dette her tema , men der er ikke stor chance for det , men jeg skriver en PM

Vis en kender dette her CMS er det i selvfølgelige ideelt , men det bliver nok svært lige nu at finde ,men  da det der skal laves er meste kun indstillingerne som er muligt i dette her CMS

lige nu har jeg ikke råd til 10.000 kroner og jeg ved i skal jo gerne have pengene med det samme , men siden ville fungere 100 gange bedre vis indstillinger er som i demoen det ville gøre siden meget bedre og give mere gang i siden og gøre min økonomi bedre , jeg har råd lige nu cirka 5000 kroner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)