Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

overskueligheds-projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik en tanke, om at lave en slags rapporter på forskellige emner der bliver spurgt til herinde på Amino, da jeg synes at der konstant dukker de samme spørgsmål op af nye Aminoer, indenfor nogle forskellige områder...

Min plan var så, at tage nogle af de bedste indlæg inden for givne emner og smide dem enten på en hjemmeside eller i et dokument og så give muligheden for folk at læse de råd der er givet på en overskuelig måde... måske en slags Amino FAQ, kategori opdelt...

Ved godt at Wiki''en er der for det samme, men den er nu lidt tynd i forklaringerne og går næsten kun ud på at de der retter i den kan få deres hjemmeside oplyst for at skabe trafik...

Men er det lovligt at tage indlæg fra Amino og ligge på en anden hjemmeside... vil selvfølgelig henvise til tråden, og til den givne persons hjemmeside..

På siden vil jeg smide adsense på, for at kunne tjene en ekstra skilling, men siden er drevet af at gøre det nemmere for nye aminoer at komme til, og ikke spørge om de samme ting om og om igen... Jeg havde fx været på kursus i to dage (væk fra al teknologi), og allerede lå der over 100 nye indlæg.. og når man kigger dem igennem, så dukker de samme spørgsmål op igen og igen og igen...

Er det helt hen i hampen hvad min idé går ud på og går den imod alle copyright rettigheder der findes eller hvordan hænger det sammen ??

Mvh Brian Brandt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:51

Selve budskabbet med din ide er fin, men udførslen virker lidt ude i hampen. Kan godt være at wiki er lidt overfladisk lige nu, men vel ikke grund til at opgive den derfor. Så er det jo bare at få gjort den bedre - den viden du besidder få det smidt ind i. Ingen grund til at lave selvstændige små sites med amino indhold.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:55

Nej det er ikke lovligt, når man registere sig som bruger på amino mener jeg at huske man overdrager alle rettigheder til det man skriver til amino. Det vil sige amino ejer indholdet, og du skal have en accept fra Thorborg hvis det skal være lovligt.

Nu siger du wikien er tynd, hvorfor ikke gøre noget ved det i stedet så? Brug wikien fyld noget stof på derinde. Det giver dig godt nok en en ekstra skilling via adsense, men det gør wikien bedre :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:53
Det vil jo tage en del tid, at få sorteret i alle de gode indlæg og råd der er kommet igennem tiderne... og hvis jeg skulle bruge den tid, så skulle det også være for lidt mere end mine blå øjnes skyld... Har dog været i gang med et af emnerne som interesserer mig herinde, er dog stadig dybt u-organiseret, men giver det en omgang, og så smider jeg det måske på wiki''en...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)