Hvis nu han er ramt af de links negativ, hvad gør man ved det for at få det rettede op igen ?
han går ind fjerner dem i google webmaster tools derved siger til google derved de links betyder ikke noget , jeg ved ikke hvordan det gøres, det lader jeg søgemaskine ekspert om men det kan kan lade sig gøre at fjerne dem
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du skal tænke på der er flere tusind som kan lave links - så at bevise at jeg har bestil links til en konkurrent - bliver nok lidt svært og bevise
og det der med og fjerne dem i webmaster Tool glem det man kan lave ca 200.000 links per time --
/Nikolas D
altså ulovligheder der går vel grænsen og jo det kan bevises med Ip den som opretter og desuden vis du har opdaget skriver du direkte på et forum som du gør nu , det må man sige er et godt bevis og du lyder meget som den som udgav sig for Københavns kommune veje før kk.dk
Hvis nu han er ramt af de links negativ, hvad gør man ved det for at få det rettede op igen ?
han går ind fjerner dem i google webmaster tools derved siger til google derved de links betyder ikke noget , jeg ved ikke hvordan det gøres, det lader jeg søgemaskine ekspert om men det kan kan lade sig gøre at fjerne dem
Hej Mikael
Den funktion findes ikke i GWT. Bing har introduceret et sådant værktøj for nylig, som kan disavow links, men Google har ikke lavet et tilsvarende værktøj endnu.
jeg ved udmærket hvordan man gør , men det er ulovligt , det er ikke lovligt at gøre at vejlede folk hvordan, det kan også være ulovligt, der er visse folk dømt nogle gange at de vejleder i fil deling , jeg kan ikke se meget forskel i dine indlæg , jeg har slettet hvad du har skrevet , da jeg regner med en moratter snart slet dit indlægget så mit en går de ind lige vel hvad og sletter det er skrevet vis jeg tager med hvad du har skrevet lige før
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media