Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er siden under angreb af Negativ SEO?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 10:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

WOW   Hvor sygt   -      jeg tvivler på det kan bevises,    og du skal vide det ikke er ulovligt og spamme links på fora

 

 

og lave et link     er ikke ulovligt www.dr.dk  www.kk.dk

 

 

Nikolas D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bruno Høiberg:

Hvis nu han er ramt af de links negativ, hvad gør man ved det for at få det rettede op igen ?

han går ind fjerner dem i google webmaster tools derved  siger til google derved de links betyder ikke noget , jeg ved ikke hvordan det gøres, det lader jeg søgemaskine ekspert om men det kan kan lade sig gøre at fjerne dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tænke på der er flere tusind som kan lave links     -  at bevise  jeg har bestil links  til en konkurrent -  bliver nok lidt svært og bevise

 

og det der med og fjerne dem i webmaster Tool    glem det man kan lave ca 200.000 links per time   --  

 

 

/Nikolas D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolas-Didonis:

Du skal tænke på der er flere tusind som kan lave links     -  så at bevise at jeg har bestil links  til en konkurrent -  bliver nok lidt svært og bevise

 

og det der med og fjerne dem i webmaster Tool    glem det man kan lave ca 200.000 links per time   --  

 

 

/Nikolas D

altså ulovligheder der går vel grænsen og jo det kan bevises med Ip den som opretter og desuden vis du har opdaget skriver du direkte på et forum som du gør nu  , det må man sige er et godt bevis og du lyder meget som den som udgav sig for Københavns kommune veje før kk.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 10:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Bruno Høiberg:

Hvis nu han er ramt af de links negativ, hvad gør man ved det for at få det rettede op igen ?

han går ind fjerner dem i google webmaster tools derved  siger til google derved de links betyder ikke noget , jeg ved ikke hvordan det gøres, det lader jeg søgemaskine ekspert om men det kan kan lade sig gøre at fjerne dem

Hej Mikael

Den funktion findes ikke i GWT. Bing har introduceret et sådant værktøj for nylig, som kan disavow links, men Google har ikke lavet et tilsvarende værktøj endnu.

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Christiansen        

 

jeg kan godt høre du ikke forstå hvardan man gør det     -     jeg kan jo bestill    100.000 back links   på nettet så er det jo ikke mig der laver dem vel

 

og en ting mere  det software som laver backlinks    -   kan køre anonymt via russiske proxy server

 

bestil her 10.000 backlinks til din konkurrent  for 25$   -    så er det ikke dig der laver dem  :-)  

http://getbacklinksmarket.com/products-page/regular-backlinks/10000-backlinks

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nikolas-Didonis:

Mikael Christiansen        

 

jeg ved udmærket hvordan man gør , men det er ulovligt , det er ikke lovligt at gøre at vejlede folk hvordan, det kan også være ulovligt, der er visse folk dømt nogle gange at de vejleder i fil deling , jeg kan ikke se meget forskel i dine indlæg , jeg har slettet hvad du har skrevet , da jeg regner med en moratter snart slet dit indlægget så mit en går de ind lige vel hvad og sletter det  er skrevet vis jeg tager med hvad du har skrevet lige før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ikke fordi jeg vil vejlede flok  --      er det ikke bare sådanne tingene er   og her i tråden er der jo en som spørger om Negativ SEO?

 

som man ikke kan stoppe  -  hvis en har beslutte sig for at lave  Negativ SEO? mod din side  - så er man bare fuck up   .    tak du google.com  for det :-)

 

 

ha en god dag alle

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke i ka hva.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)