Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter hjælp/støtte ??? Hvad kan Danmark tilbyde os unge iværksætter?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg er en ung gut på 21 år, som er i gang med at starte egen virksomhed op.

Kort sagt går mit projekt ud på, at starte en hel ny sportsgren op her hjemme i DK, og jeg er da allerede og i god dialog med med DGI og udbredelsen af sporten :).

Mit situation er ganske kort, jeg har deltidsarbejde nu. Men vil satse 100 % på mit firma. - Det gør så at der ingen penge går ind det første stykke tid..

Vi må da have visse hjælpemidler her i DK, til iværksætter som virkelig vil derud af - En form for støtte/tilskud i opstartsfasen?

Der er jo udelukkende iværksættere herinde, hvad har i gjordt i opstartsfasen?

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolas,

Der findes måske forskellige støtteordninger, det ved jeg ærlig talt ikke.

Men iværksætteri handler jo om at få ting til at ske, uden at nogen har hånden under dig. Hvis du tror på dit projekt og skal bruge penge, så gå i banken og lån penge. Hvis du virkelig tror på det, så kan du også tage lidt risiko.

Det kan selvfølgelig være svært at få lån i banken i disse tider, alternativt så arbejd på deltid til du tjener nok penge. Det har jeg gjort før og det ved jeg super mange gør.

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolas Kruse:

Hej Aminoér

Jeg er en ung gut på 21 år, som er i gang med at starte egen virksomhed op.

Kort sagt går mit projekt ud på, at starte en hel ny sportsgren op her hjemme i DK, og jeg er da allerede og i god dialog med med DGI og udbredelsen af sporten :).

Mit situation er ganske kort, jeg har deltidsarbejde nu. Men vil satse 100 % på mit firma. - Det gør så at der ingen penge går ind det første stykke tid..

Vi må da have visse hjælpemidler her i DK, til iværksætter som virkelig vil derud af - En form for støtte/tilskud i opstartsfasen?

Der er jo udelukkende iværksættere herinde, hvad har i gjordt i opstartsfasen?

Du kan få støtte i form af rådgiving etc. Der er flere indlæg på Amino om dette. Ren kapital kan du af gode grunde ikke få. Der er meget få områder hvor du rent faktisk kan få støtte i form af kapital. 

Du må selv skyde penge i eller eventuelt finde en investor der tror på dit projekt. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes faktisk støtteordninger men det er typisk noget med produktudvikling, grøn energi mv. Områder  politikerne synes det er "smart" at støtte. De gange jeg har kigget på det er enten meget produktet ikke er kommet langt nok til at få støtte, eller er kommet for langt mv. Finder man endeligt noget så skal man bruge tid på at skrive ansøgninger mv.

Jeg mener alle kommuner har et rådgivningscenter eller erhvervsråd som du kan henvende dig hos. De kender til de forskellige ordninger.

Jeg ville nok selv bare se at komme derud af hvis jeg troede nok på ideen.

Desuden kan det være en god ide at været tvunget til at tænke ind i forretningsmodellen hvordan man tidligst muligt kan få indtægter.

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. må du bare arbejde ved siden af og bruge hver eneste minut af din fritid. Sådan er det jo.

Jeg hører om folk, der ikke har haft ferie i årevis. Og som sjældent har en weekend fri. Til gengæld er det også de meget successfulde.

Det lyder til du er i en branche, der kræver investeringer på forhånd, så med lån til opstart osv. bliver det en stor pose penge at smide ud af vinduet, hvis det ikke går. Men igen, sådan er det jo. Risky business at starte noget op, der kræver stort indskud.

Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, Amino skulle ikke være med!

Mvh. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Stift en forening :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle sammen

Jeg fik ny viden, som er meget brugbart

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)