Som nystartet vikarbureau søger VikarDK en sælger til opsøgende salg i hele Danmark. Du bestemmer selv din base.
Du skal:
Have mod på at tage chancen i en hård branche
Være klar på at din månedsløn afhænger af dit gåpåmod og intet andet.
Skulle du have interesse i ovenstående, så giv os et kald eller send en mail med din tanker, kvalifikationer og et kort beskrivelse af hvad DU kan tilføre vores virksomhed.
Fru Hartmann: Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for at påpege at der ikke er CVR nr. på siden, det er en af de ting der er smuttet i opstartsfasen.
Dernæst forstår jeg ikke helt din hensigt i dine indlæg? Er det for at hjælpe eller har du reel interesse i vores indlæg og den omtalte stilling?
Hvis dette skulle være tilfældet, så sælger du dig selv utrolig dårligt. En professionel og proaktiv fremgangsmåde ville istedet have været:
"Jeg har været inde på www.cvr.dk og dobbelttjekke, og vil som udgangspunkt råde min kommende arbejdsgiver til at påføre CVR nr på jeres hjemmeside. Dette muliggør en hurtigere arbejdsgang for en evt. kommende samarbejdspartner. Iøvrigt har jeg fundet nogle punkter omkring jeres hjemmeside jeg godt kunne tænke mig at vende med jer, da jeg tror det vil fremme det professionelle look i prøver at ramme"