Wow! Jeg føler mig helt ærligt lidt lost - jeg synes det er svært at overskue præcis hvilke funktioner jeg skal bruge. Jeg kan godt nu afsløre at det blandt andet er smykker jeg skal sælge - hjemmelavede smykker, men ikke kun mine egne. Da jeg ikke har prøvet at have webshop før har jeg ingen idé om hvad jeg skal have - jeg har nogle vage idéer om, at "Tip en ven" er ret vigtigt, automatisk ordrebekræftelse er godt og at kunne trække data ud af backshoppen til regnskabet. At der er betalinggateway til ALLE kort og Paypal, fri trafik, fri omsætning, at sproget kan være både engelsk og dansk, at jeg kan ændre layoutet og at brugerfladen på både front og back er enkelt og idiotsikker.
Hej Mette! De ting du nævner, vil du alle finde i en webshop fra ScanNet. Hvis du nærlæser nogle af de "dyre" webshops der bliver præsenteret rundt i DK, vil du tit støde på "Samarbejdspartner ScanNet", hvilket jeg tolker som at man anvender shopløsningen fra ScanNet. Prøv at se på nedenstående shop, det er en ScanNet webshop. Held og lykke med dit valg og din nye shop fremover. Venlig hilsen Erling
Du kan også tjekke min shop ud - det er en Scannet standard - og som tidligere nævnt en meget nem og tilgængelig model, ihvertfald til at begynde med: www.sengbad.dk og som du kan se, kan modellen udformes på mange måder. Jeg har været ok tilfreds og specielt deres service er god - Mvh Smille
Tak for alle jeres svar og bud på shops - og ikke mindst alle jeres link til smukke og inspirerende shopløsninger.
Jeg vælger Golden Planet - http://www.goldenplanet.dk/produkter/e-handel/funktioner.html - de eneste to ting der taler imod er at jeg ikke kan opgradere, hvis jeg laver mit eget layout og at trafikken bliver dyr hvis jeg mere end 1000 besøgende om dagen. Og det har jeg valgt at jeg må tage stilling til, hvis det bliver aktuelt - Bizbox shoppen har de løsninger jeg skal bruge her og nu - og et års tid ud i fremtiden i hvert fald. (Og hvem ved hvad der sker om et år)
Så langt så godt. Nu står den på advokat, layout, fotograf, revisor m.m. :-)