Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år med Vilje og mod! Søger hjælp til at få ide'r til produkter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ung dreng på 16 år som lever og ånder for at gøre folks hverdag nemmere og bedere.

Jeg tager mange ting op i mit hoved hver evig eneste dag og ser om jeg kan finde på en ting som kan gøre det nemmere eller smartere.

og alt denne tænkning har ført til store million ide'r samt mindre daglivare ide'r.

Alle disse ide'r står samlet i min håndbog mit problem er bare at JEG MANGLER EN PERSON SOM HAR FORSTAND PÅ AT UDVIKLE TING OG FÅ DEM FRA PAPIR TIL ET PRODUKT.

Det skal helst være en på 18år eller mere som kan komme med nogen kvaliteter/erfaringer i at formidle ide'r.

Jeg har ide'r inden for IT og Små smarte dimser så skriv en PM/Email til mig (Helst Email)

OBS...

Personen skal tage mig 100% seriøst også selvom jeg er en "Ung" dreng på 16 år så går jeg meget op i mit fremtidige liv og har mange ambitioner så derfor er jeg måske også en smule mere moden en almindelig 16 årige.

Jeg tager også forbehold for ikke at give ud af mine ider vis jeg ikke føler at vi ville kunne arbejde godt sammen Big Smile

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen respons?

Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ide kræver tonsvis af arbejde og jeg tror ikke helt folk stoler på at et samarbejde med dig er deres tid værd. Det er i hvert fald min forklaring på manglen af svar (og så selvfølgeligt at du ikke har offentlig gjordt en email og at man tilsyneladende ikke kan sende PMs som standard medlem)

Anyhow du kan sende mig en mail i stedet på http://bit.ly/OIak6s

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skjule en mail i et forkortet URL? Jeg tænker lidt virus der.. ?

Og så kan man sagtens sende PM som standard medlem. Det kræver vist bare et vist antal beskeder. Og så at modparten ikke har blokeret for PM.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)