|
Vi har valgt at tilbyde vores løsninger til 1/3 af normalprisen. Så vi laver webshops i juli til 8900,- komplet inkl. design og oprettelse af varegrupper m.v.
Og vi er ved at have "udsolgt"
|
http://www.media-now.dk/billige-tryksager/ Vi giver 15% rabat til de første 5, der lægger en ordre inden uge 32. |
Hvordan får I iøvrigt noget til at stå om jeres firma under hvert indlæg her på Amino? Jeg kan se nogle har billeder, andre har et par linier tekst. |
Det er vores signatur og kan rettes/tilføjes under ret profil og så debat vist nok. |
Tak Martin. |
Jeg bruger sommeren på at optimere mit site, mit webbutik og udbygge min nyhedsbrevliste - bl.a. via 3 gratis kapitler samt rabatkupon vedlagt onlinebestillinger. Og så sender jeg sæson-relevante nyhedsbreve ud INKL: ekstraordinere TILBUD til nyhedsbrevmodtagerne - og opfordrer dem til at dele både indhold og tilbud i deres netværk NÅR jeg sender nyhedsbreve ud, så kan tilbudene kan ses i første linje, så modtagerne også ser dem, selvom de læser nyhedsbrevet på deres mobil, mens de er på ferie... De kan jo godt købe, selvom de er på ferie... Fortsat god 'sommer'. Joan |
Jeg sælger tøj, så selvfølgelig er det en stille måned, så der skal bare slappes af og nyde sommeren :-) |
Jeg giver her i slutningen af måneden et gratis produkt som jeg har svært ved at komme af med... Win-Win :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.