Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskab/lagerstyrringsprogram skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg arbejder hos en lille relativt ny internetvirksomhed der lever af at sælge hudplejeprodukter.

Indtil nu har vi klaret os med et excel ark, men vi har haft mere vind i vores sejl end forventet og derfor mener vi nu at vi nok skal tage vores regnskaber og lagerstyrring skridtet videre. Da vi stadig er en lille virksomhed så leder jeg umiddelbart efter et regnskabsprogram der koster mindst muligt, og samtidig kan give mig mulighed for at styre min lagerbeholdning.

Hvis ikke allerede i år, så formodentligt til næste år skal programmet kunne klare mere end 300 fakturaer om året. Vi har ca 100 forskellige produkter.

Jeg er meget åben for forslag og eventuelle råd til at løse ovenstående opgave :-)

Mvh

Jonas Ankerstjerne

www.blixenvixen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:15

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:09

Hej Jonas

Det lyder da dejligt, at det går endnu bedre end forventet Smile

Hvis du har lyst, kan du tage et kig på e-conomic. Det koster fra 155 kr. om måneden, og der er også mulighed for lagerstyring.

Jeg kan se på dit website, at du har en webshop. Jeg ved ikke lige, hvilken en du bruger, men du kan integrere e-conomic med flere forskellige webshops, så dine salg automatisk bliver overført til regnskabsprogrammet. Vi bruger selv e-conomic til at fakturere vores kunder, så det er ikke noget problem at sende 300 (eller flere) fakturaer om året.

Sig endelig til, hvis du har spørgsmål til noget, så vil jeg meget gerne hjælpe dig videre.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:06

Hej Sisse

webshoppen er lavet i wordpress

Det virker smart hvis hvis e-conomic selv kan trække handler direkte over i regnskabet. For at kunne bruge e-conomic til lagerstyrring skal man købe det som ekstra funktion?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 21:45

Det ser ikke helt ud som om, der er lavet en webshop-app specifikt til wordpress, men nogle af appene kan vist bruges til flere forskellige webshops. Om ikke andet kan der i hvert fald udvikles en app, men der skal du så have fat i en udvikler.

Mht. lager er det korrekt, at det skal købes som ekstra funktion. Det koster 99,- om måneden. Jeg er ikke selv lager-ekspert, men det har jeg et par kolleger der er, så du er meget velkommen til at ringe til os på 8820 4841 og få en snak, om lagermodulet er vejen frem for dig.

God aften :-)

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:27

Hej Jonas

Tag et kig på www.web-regnskab.dk - let og enkelt program.

Du kan få et lagermodul som kan holde styr på dit varelager på enkel vis.

Med vores excel integration kan du let importere dine salg fra webshoppen.

Prøv gratis på siden og ring til os hvis du har spørgsmål:-)

Basispakken koster kun 49 kr/ md og det er online baseret.

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:30

Enig med Richard, vælg BillysBilling det bedste og mest enkle regnskabsprogram på markedet lige pt. :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:53

Tag og lav en brain storm over de funktioner i selv mener i gerne vil have. Søg derefter på nettet da der findes et hav af muligheder. Nogle lagerstyringsprogrammer er "lette" dvs. de kan det de skal som minimum og så ikke mere. Lidt øv når i forhåbentligt bliver ved med, at vokse. Det sidste I ønsker er senere at skulle skifte system.

Andre systemer er så omfattende at I drukner i muligheder som I aldrig får brug for og andre igen er så fleksible at det kræver programmører til at lave det i gerne vil (og det er ikke billigt).

Ofte er det faktisk ikke så meget der er brug for, hvis man da ikke er statistik nørd ;-) 

Er I godt tilfreds med lagertræk ved fakturering og evt. lagertræk ved salg fra en webshop er e-connomic helt fin. Den koster hver måned, men modsat C5 den er så omfattende at I hurtig drukner i opsætning og mistet overblik og så er det jo intet værd!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)