|
Hej Aminoer, Jeg har i den senere tid lagt mærke til et nyt koncept i tyskland, som jeg lige ville dele med jer. Jeg har ikke tid til selv at lave konceptet i DK, men ville da synes det var lidt cool, hvis jeg påvirkede nogen til at gøre det. Måske har i hørt om det? men på søgfunktionen kunne jeg ikke lige finde noget her om det på amino. Lidt omtale skader jo ikke ;) bloggen/sitet hedder www.mymuesli.com som har lavet et lille forsendelsesfirma af müsli. Du kan selve mixe din müsli, og give lige den blanding det navn du ønsker. andre bruge kan så stemme på den, og evt købe blandingen selv. Det hele er bygget op omkring en Blog, så man ved næsten alt om de 3 "jungs" og firmaet. De har fået så meget PR, som har givet dem leveringsproblemer big time!!. Stakkels iværksættere Alle råvarer er iøvrigt økologiske. Jeg har ikke selv prøvet at bestille, op til 100kr for 600g økologisk müsli er lidt over mit morgenmadsbudget. Hvad synes i om deres koncept, ville den gå i dk? Kunne man også lave noget lignende med andre produkter? (Purple cow? Til jer der ikke kan jeres Thorborgs bogliste, så er purple cow en fed bog fra Seth Godin.) Denne ide er en typisk lilla ko, jeg jo netop lige har spredt ideen :) Mvh Tranberg |
Hov, den skulle nok ikke lige ha været under Iværsætterkontakten, så bare lige noget med Ide. hehe. Håber i overlever, eller en mod smider den hen hvor den bør ligge :)
Mvh
Tranberg
Bliv gratis medlem
Alle råvarer er iøvrigt økologiske.