Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kritik af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop bakset min første "officielle" hjemmeside sammen, og resultatet er www.pebble-uret.dk. Men jeg syntes selv den er lidt rodet, og noget optimering af menuerne vil helt klart være en prioritet. Men hvad mener i der mangler? Ud over mere tekst, og billeder :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46

der er store huller på siden forsiden lang ned begge sider men intet indhold midten eller i siderne lang vej ned ad , få tilpasset det bedre

husk cvr nummer i fodnoten på siden og på kontaktsiden det gør siden mere seriøse

der mangler en om jer side hvem er bag siden og hvad er mere formålet med siden pris politik med mere

husk social medier på siden såsom google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:54

De store "huller" er fordi jeg endnu ikke er godkendt i Google Adsense program - Det er placeholders indtil videre.

Jeg har intet cvr nummer (endnu), og har en "hvad er formålet med siden" - det er i linket i footer menuen.

Jeg har facebook og google links - Men de kommer først inde i selve artiklerne (i blog delen), da mit modul til indsættelse af disse skaber lidt problemer, og jeg har ikke kunne undgå at få dem på fx forsiden - Selv om jeg ikke ville have det der..

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:11

Fin habil side, men den mangler måske lidt visuel strømlining eller lidt mere grafik for at gøre den lidt mere spændene at se på.

Vil den kun sælge ét produkt? I så fald vil det nok være lidt overdrevet med al det indhold - bør måske fokuseres lidt omkring produktet. Tænk branding.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:00

Jeg syntes desværre ikke at siden har samme standard som uret, hvis man kan sige det sådan. Tror der er gode muligheder for succes med det ur og der er en del potentiale i produktet, men dit site lever desværre ikke op til det. Der er en del ting at tage fat på, men det første der faldt mig i øjnene var den, undskyld mig, grimme widget med de to hænder til højre på sitet. Det falder helt ved siden af sitet og produktet.

Det ville være det første jeg ville få ændret, og hurtigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)