Hej Aminoer. Jeg er væltet over en super ide, hvor der er god mulighed for at spare og tjene penge på modetøj. Så er du træt af standard jobs med lav løn og savner du ny inspiration i dit liv, så inviterer jeg dig hermed til informationsmøde hos mig. Jeg kan tilbyde modetøj til både Herrer og Damer og her er nogle af de kategorier der sælges i: Herre kategori: Blazer/Jakkesæt Bluser Boxer shorts/Strømper Bukser Cardigans/ jakker Skjorter Sko Slips T-shirts Dame kategori: Bikini Blazer/ jakker Bluser/cardigans/skjorter Bukser Fritidssæt Kjoler/ nederdele Sko og støvler T-shirts Toppe Tunika Big is beautiful kategori: Blazere/Jakker/Veste Bluser Bukser Cardigans Nederdel/Kjoler Skjorter Stump bukser T-shirts Toppe Tunika Tilbehør kategori: Dame bælter Designer inspirerede solbriller Designer inspirerede tasker Herre bælter Smykker Solbriller Tasker Tøjmærker som: Miss Sixty, Energie, Solid, Replay, Hummel Fashion, Carnét, Noa Noa, Miss Attitude, Deluca, 4 You, Friis & Co, og mange flere. Fra Juli måned vil der også komme ModeBørnetøj. Kendskab til modebranchen er der absolut ingen krav om og du kan starte op helt fra bunden, men fuld support fra leverandøren. Der vil blive serveret kaffe/te eller andet, plus lidt kage til de fremmødte. Første møde vil være Fredag D. 29 Juni 2007 kl: 18:30 i Ishøj (14km SV for Købeanhavn) Der er 20 pladser åbne til det møde, så først til mølle. (kan godt knibe et par ekstra personer ind, hvis det skulle blive nødvendigt.) Det koster ikke noget at deltage i mødet og det er helt uforpligtende. Kom og hør om dine muligheder. |
Hej Aminoer, glemte lige en lille ting.
Jeg tilbyder også Fashion Nights, hvor jeg kommer ud til kunder og demonstrerer og viser produkterne frem.
Værten inviterer en masse venner/veninder og man afgiver den aften bestilling på det man kan lide.
Værten til en Fashion Night er så med i en månedlig lodtrækning om en rejse for to til Norge med alt betalt. Og omsætter man for 4000,- i vejledende udslagspris den aften, så får værten helt automatisk en rejse for 2 til Norge med alt betalt. Så mange venner/veninder er en god ide.
Tøjet er der 14 dages fuld returret på og man kan også bytte tøjet til en anden model hvis man fortryder et køb.
Så lyder det som noget for dig, så kontakt mig endelig.
PS: Man har også mulighed for at indmelde sig i Fashion Club, hvor man hver måned får tilsendt Månedens Hit. Man vælger imellem Dame eller Herre pakker og angiver den størelse man har brug for. Ved tilmelding får man 2 x Månedens Hit og betaler kun for den ene.
Det er et månedeligt abonnement og er ligesom at holde avis, bare billigere.
Tøjet man modtager kan frit og kvit byttes til noget andet tøj, hvis det man får ikke falder i ens smag. men kun til den månedlige abonnements værdi.