Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EFTERLYSNING - "Væk din indre gigant"

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorte Damgaard Sejthen:

Hej Jacob og Nicolaj

Jeg har overvejet, om jeg bare skal tage den engelske udgave. Mit engelske fejler for så vidt ikke noget, men med en bog på over 500 sider, hvor det er vigtigt at man "er helt med", så vil jeg godt nok foretrække at læse den på dansk... :-)



Tjek de links, som jeg skrev før :-)  Det er udgaver på dansk.

Bogen er dog skrevet på et ret let sprog, så den er ganske spiselig på engelsk - personligt ville jeg foretrække den på engelsk. Evt. som lydbog.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 47
Fra  MANÉR Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der var den jo :-)

Tak for hjælpen d'HerrerSmile

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, den bog har jeg forgæves ledt efter i over et halvt år. Har bestilt et par gange på nettet, hvorefter jeg har fået at vide, at bogen var udsolgt og at det var en fejl den var på. Så hvis det lykkedes nu så siger jeg også mange tak for hjælpen :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig ikke kan finde den, så kig på Filosofisk Boghandel - de har også en fysisk butik i Aarhus C, nede i Vestergade. 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tråd! jeg har lige bestilt den som kindle til min ipad, og på engelsk.. så fylder den ikke så meget på ferien :)

Takker !

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogle stadig mangler den, har jeg en til salg. Jeg bor i København NV. Den er dyr at sende, men kan sende den mod forudbetaling. Pris 350 + fragt.

Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg er MEGET interesseret i at købe "Væk din indre gigant". Har du den stadig til salg og er den ny eller?

Hilsen

Rikke

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)