Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af eksisterende shop vs bygge sit eget

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at bygge mit webshop og har så fået tilbudt af en i mit netværk at købe en eksisterende webshop. Det er en lidt anden målgruppe, sådet er ikke kundedatabasen jeg er efter men udelukkende platformen - som er i Magento og ret lækker og prof.

Spørgsmål:
- hvad er fordele og ulemper ved det? Noget jeg skal være særligt opmærksom omkring?
- kan det have nogen negativ effekt på SEO at den ikke er kodet med mig i tankerne, eller retter det sig op i takt med, at vi ændrer tekster og menupunkter/sidenavne?

Håber at kunne få noget input herigennem,

Mvh Francisca

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:13

hvad har de andre af omdømme hvad siger google

om det er lettere har de lavet meget seo før links opbygget social netværk som du personlige kan overtage

vis ikke kan overtage og svare indenfor det social netværk er det dumt overtage en eksisterende webshop

er tekster noget du kan stå indfor på siden

er det er system med seo venlig url og kan lave unikke titler på siden altså shop/iolhyo eller shop/kontakt

der er flere andre ting er siden som du personlige design siger dig noget og vil det motivere dig arbejde med den

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:35

Hurtig check:

Kør det domæne, den webshop du påtænker at købe, igennem, sådan et værktøj som dette:

http://gtmetrix.com/

Så får du den tekniske side af webshoppen, om det er lavet ordenligt. (Du kan ikke regne med loadtiden på gtmtrix, prøv istedet f.eks. woorank.com )

Og evt. bagefter, check websitets backlinkprofil :)

Nu er jeg jo Magento webdesigner, og jeg vil helt klart anbefale at starte forfra, hvis det ikke passer til din forretning. Fordi det primære arbejde i at lave en Magento, er netop at tilpasse den til den enkelte målgruppe. Så hvis du ikke kan bruge, websidens, nuværende setup: Webdesign, tekster, menuer, checkout forløb, moduler og funktioner.. Well så start da forfra, så får du det som du vil have det...

Vh Daniel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)